loading...
سایت رسمی مرتضی پاشایی ( JUST- PASHAEI . IR )
جــــا ســـت پــــا شــا یـــی
سایت رسمی مرحوم مرتضی پاشایی - جاست پاشایی

[برای مشاهده سایز بزرگ, روی عکس کلیک کنید]
[برای نمایش بهتر سایت از مرورگر Firefox استفاده کنید]

آموزش مشاهده کلیپ در سایت جاست پاشایی
اســـلایـــدر

Just-Pashaei.ir

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط فاطمه در تاریخ 1393/08/20 و 1:12 دقیقه ارسال شده است

اگه سايتتون رو قبول نداشتم که روزي صد بار نميومدم مطالبو بخونم.و هر روز کامنت بذارم.اگرم دقت کرده باشين آخر حرفام گفتم از بهمن بابا زاده خبر نگار تي وي پلاس متنفرم.حالا اگه بازم سوء تفاهم شده من عذر ميخام.سايت خاص پاشايي رو هم که گفتم مطالب اشتباه درج ميکنه.نمونش همين شايعه سازي صبح.
هر چي باشه پيشينه ي سايت شما از بقيه بيشتره.و طبق چيزايي که من از سايت شما ميدونم تا حالا اطلاعات غلط ندادين.
پاسخ : بله شما لطف دارین.....
حال مرتضی خوبه نگران نباشید فقط انرژي +

این نظر توسط فاطمه در تاریخ 1393/08/19 و 17:11 دقیقه ارسال شده است

سلام.من قصد شايعه درست کردن نداشتم.صبح که پا شدم واسه نماز رو سايت خاص پاشايي نوشته شده بود.و گفته بود به نقل از تي وي پلاس.بازم ببخشيد .باور کنيد بعد شنيدن اين خبر دروغ اينقد گريه کردم که چشام هيچ جا رو نميديد.اگه ميشه اين کامنت رو هم درج نکنين که يه وقت من عامل شايعه سازي نشم.از هر کسي هم واسه امپراطورمون شايعه درست کنه متنفرم.از جمله بهمن بابازاده خبر نگار تي وي پلاس.بازم ببخشيد اگه کامنت قبلي من باعث سوءتفاهم شد ويا نگراني شما.قصد پخش شايعه نداشتم.
پاسخ : اگه این سایت رو قبول ندارید که هیچ دیگه حرفی ندارم

این نظر توسط فریبا در تاریخ 1393/08/19 و 9:42 دقیقه ارسال شده است

سلام لطفا از حال اقای پاشایی تو سایت خبر بذارید ما هوادانش نگران هستیم لطفا بگید حالش چطوره؟و نظر پزشکش چیست؟
پاسخ : سلام.
انقد نپرسید حالش چطوره گفتیم که خوبه بد نیست....
بازم هر خبری باشه تو سایت قرار داده میشه

این نظر توسط فاطمه در تاریخ 1393/08/19 و 6:36 دقیقه ارسال شده است

بد بخت شديم.رفت کما.دستام دارن ميلرزن.خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
پاسخ : شایعه درست نکنید لطفا....
به شما گفتن که رفتم کما؟؟؟
اگه دوباره از این نظرها بدین دیگه تایید نمیشه نظراتون

این نظر توسط fafa در تاریخ 1393/08/19 و 1:07 دقیقه ارسال شده است

دارم ديوونه ميشم لطفا مارو از وضعيت مرتضي جان با خبر كنين لطفا به اميد خدا خوب ميشه خانواده ي خاص منتظرن حالا حالش خوبه؟لطفا اطلاع بدين
پاسخ : نگران نباشید

این نظر توسط حسن سیردانی در تاریخ 1393/08/18 و 23:41 دقیقه ارسال شده است

سلام امپراطور حالش خوبه؟

این نظر توسط فاطمه در تاریخ 1393/08/18 و 23:34 دقیقه ارسال شده است

سلام.شب خوش.
ببخشيد چرا آقاي اميرخاني گفتن ديگه هيچي نميگم.و تو مصاحبه با يکي از اعضاي گروه مرتضي (فکر کنم پيمان عيسي زاده) گفته حالش مثه روزاي قبله و تغييري نکرده؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا؟؟؟؟؟؟؟؟
راستي رو وبلاگ امپراطور پاشايي نوشته شده بود که شايعه شده امپراطورمون زبونم لال رفتن کما.اين طور باشه که خود طرفدار نما ها دارن شايعه درست ميکنن.شما اطلاع ندارين؟ راستي من يه جا شنيدم علت انتقالش به آي سي يو تب شديد بوده.(تو مصاحبه با يکي از اعضاي گروه.)اينا راستن؟؟؟؟
پاسخ : این همه هوادار دارن میپرسن حالش چطوره,خب مهرزادجان کم اورده دیگه.....ببینید علت انتقالش هم درسته اره....ولی حالش بد نیست.....نخیر کما نرفته شایعس....

این نظر توسط Mohsen در تاریخ 1393/08/18 و 19:19 دقیقه ارسال شده است

میشه بگید مرتضی تا کی پرتو درمانی باید بشه تا بعدا عمل جراحی بشه؟
پاسخ : تا وقتی که درست شه !

این نظر توسط حسین در تاریخ 1393/08/18 و 18:14 دقیقه ارسال شده است

سلام امیدوارم حالش خوب بشه خیلی دوستش دارم هم خودشو هم موزیکشو خدا لطفشو شامل حال مرتضی جان خواهد کرد . خدایش نگرانشم الان هم میرم براش قرآن میخونم خدا کرمتو شکر. فقط خواستم بدونم حالش خوب هست الان اوضاع خوبی داره ؟
پاسخ : سلام.
بله خوبه خداروشکر

این نظر توسط Armin Bagheri در تاریخ 1393/08/18 و 16:15 دقیقه ارسال شده است

معلم هنرمون گفت هر شعری میخواید و دوست دارید بنویسید و تصویر سازی کنید منم شعر ستایش رو نوشتم بعد تو تصویرم خودش رو کشیدم
براش دعا کنید حالش خوب شه من حتی خودمو شبیهش کردم خیلی ناراحتم واسش با اون صداششکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از آلبوم اسمش عشقه تا چه حد راضی هستید ؟
    اینستاگرام سایت
    اینستاگرام جاست پاشایی (سایت رسمی مرتضی پاشایی)

    آمار سایت
  • کل مطالب : 236
  • کل نظرات : 1702
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 537
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 398
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 463
  • بازدید ماه : 708
  • بازدید سال : 2,250
  • بازدید کلی : 1,192,848
  • پشتیبانی
    مرتضی شکری