loading...
سایت رسمی مرتضی پاشایی ( JUST- PASHAEI . IR )
جــــا ســـت پــــا شــا یـــی
سایت رسمی مرحوم مرتضی پاشایی - جاست پاشایی

[برای مشاهده سایز بزرگ, روی عکس کلیک کنید]
[برای نمایش بهتر سایت از مرورگر Firefox استفاده کنید]

آموزش مشاهده کلیپ در سایت جاست پاشایی
اســـلایـــدر

Just-Pashaei.ir

Morteza.Shokri بازدید : 304 جمعه 26 تیر 1394 نظرات (13)
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط عسل در تاریخ 1394/05/05 و 21:21 دقیقه ارسال شده است

سلام اقاي شكري مثل اين كه البوم حالا حالا ها قرا نيست بياد ...
ما خانواده ي اقاي پاشايي و همه ي كساني كه براي البوم زحمت مي كشند را درك ميكنيم اميدوارم ان ها هم ما را درك كنند وبدانند كه ما نزديك به يك سال است منتظر اين البوم هستيم و زود تر البوم را منتشر كنند .

این نظر توسط داداش مرتضي نفسمه در تاریخ 1394/05/05 و 13:27 دقیقه ارسال شده است

آقاي شكري ازتون خبري نيست ؟؟؟
من بيخيال اون نوشته هام شدم شما هم فراموشش
كنيد .......ممنون

این نظر توسط داداش مرتضي نفسمه در تاریخ 1394/05/03 و 12:37 دقیقه ارسال شده است

سلام آقای شکری
می خواستم یه اعترافی بکنم :
من یه بجه درس خون بودم که سرم همش تو کتاب بود
و توی گوشیم همش چن تا آهنگ بیشتر نبود
خودشم سال تا سال اصلا سمتشون نمی رفتم...
هیچ کدوم از خواننده ها رو هم نمی شناختم
حتی مرتضی عزیز رو...
اما صبح جمعه یعنی 23 آبان وقتی بابام زیر نویس
شبکه خبر رو بلند خوند که خبر از دست دادن داداش
مرتضی عزیزم بود حالم خیلی بد شد ...
یه جوری بودم...تا اینکه شب شد و برنامه گلخانه رفت رو آنتن...اون وقت بود که تازه فهمیدم نگران
منی ماه عسل برا ایشون بود...آخه اصلا به این چیزا توجه نمی کردم...با حرفای آقای علیخانی که
دربارشون صحبت کردن کلی گریه کردم...من وقتی ایشونو شناختم که دیگه پیشمون نبودن...
من آدم سنگ دلی نیستم ولی از فوت کسی زیاد
ناراحت نمیشدم خب...ولی نمیدونم چی شد که حالمخیلی بد بود و همش گریه می کردم...ولی کسی نبود که باهاش درد و دل کنم...من هر شب پای
برنامه ساعت 25 شبکه تهران مینشستم آخه اون روزا
یه نظر سنجی از آهنگای داداش مرتضی گذاشته بودن...من عاشق آهنگ بغضشون بودم...آخه واقعا
یه بغض خیلی عجیبی گلومو محکم فشار می داد...
شروع کردم به نوشتن...هنوزم وقتی یکی از آهنگاشونو گوش میدم گریم می گیره...من از مرتضی
به خدا رسیدم...یعنی با تمام جرات می گم:
تمام سال های زندگیمو بریزن دور
من تو این هشت ماه و خورده ای \"من\" شدم...
ببخشید که سرتونو درد آوردم آقای شکری...
فقط می خواستم ببینم میشه من دل نوشته هامو
براتون بنویسم و شما نظر بدید ...
میدونم زیاد خوب نیستن ولی من دلم به همینا خوشه....

این نظر توسط امیر در تاریخ 1394/05/02 و 22:30 دقیقه ارسال شده است

عزیز گیر اوردین شما مارو؟چند روز شد چند ماه ای بابا پس کی میاد البومش

این نظر توسط rahim در تاریخ 1394/05/02 و 1:20 دقیقه ارسال شده است

سلام مرتضی جون، میدونم که فامیلیت شکری هستش اگه نوشتم مرتضی خدایی، منظورم این بود که آقا مرتضی تو رو به خدا البوم امپراطور کی میاد ؟؟باید یه دونه کاما میزاشتم که یادم رفته در ضمن همه ی آهنگایی که از امپراطو بعد از مرگش پخش شدن واقعا زیبا بودن و منظورم از نبود آهنگ پاپ خوب، آهنگ ازدیگر خواننده ها بود نه آهنگای آقای خاص.بعدشم من از طرفدارای غیرتی جاست پاشایی هستم و از زحمات بی دریغ شما ممنونم و تشکر میکنم .
پاسخ : سلام عزیزم.
شما لطف دارین ممنون که همیشه حمایت کردین.

این نظر توسط داداش مرتضي نفسمه در تاریخ 1394/05/02 و 0:38 دقیقه ارسال شده است

سلام آقاي شكري دست مريزاد ........
به خدا اگه اين سايت نبود من دق ميكردم .........
اميدوارم تا تولد امپراطور كه 20 مرداده اين آلبوم
بيرون بياد .........
خدايا هواي داداش مرتضي رو داشته باش ......شکلک
پاسخ : سلام عزیز.
نگران نباشید حتما میاد آلبوم.

این نظر توسط zahra در تاریخ 1394/05/01 و 16:51 دقیقه ارسال شده است

سلام.البوم الان کامله یعنی مجوزم گرفته و اماده پخش هست؟؟ممنون میشم پاسخ بدین.با تشکر فراوانشکلک
پاسخ : سلام.
بله آلبوم آمادس و ارشاد هم خیلی وقت پیش مجوز داده.
اگه از طرف خانواده پاشایی مشکل و دعوایی دوباره پیش نیاد این البوم تا تولد امپراطور پخش میشه.

این نظر توسط rahim در تاریخ 1394/05/01 و 15:07 دقیقه ارسال شده است

سلام آقا مرتضی خدایی ، آلبوم امپراطور دقیقا کی میاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ به قران تو این مدت که امپراطور از پیشمون رفته یه دونه آهنگ پاپ خوب نشنیدم. زودتر پخشش کنید تورو خدا
پاسخ : سلام.
مرتضی خدایی؟؟؟
چرا نشنیدیم ترک " کجایی " یکی از بهترین آهنگهای امپراطور هست که بعد از فوتش منتشر شد.
آلبوم این ماه میاد.مرداد

این نظر توسط حسین بیکناهی در تاریخ 1394/04/31 و 13:32 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشید امکانش هستش روز تولد امپراطور آلبوم پخش بشه ؟؟؟
پاسخ : بله احتمالا زودتر پخش میشه

این نظر توسط fateme rahimi در تاریخ 1394/04/30 و 17:14 دقیقه ارسال شده است

آقای شکری خوشا به مرامتون...
واقعا ممنون از اطلاع رسانی های عالیتون...
ان شاءالله که روح آقای پاشایی در آرامش و شادی باشن...تلاشهای بی دریغ شما واقعا ستودنیه..کاش میشد خیلی رسمی و فیزیکی با دادن یه سری هدایا از شما تشکر به عمل اورد..
ممنون..
فاطمه رحیمی(fateme78)
پاسخ : خواهش میکنم شما لطف دارین.
خدمت به مرتضی و خانواده خاص باعث افتخاره منه.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از آلبوم اسمش عشقه تا چه حد راضی هستید ؟
    اینستاگرام سایت
    اینستاگرام جاست پاشایی (سایت رسمی مرتضی پاشایی)

    آمار سایت
  • کل مطالب : 236
  • کل نظرات : 1702
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 537
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 85
  • بازدید ماه : 54
  • بازدید سال : 1,596
  • بازدید کلی : 1,192,194
  • پشتیبانی
    مرتضی شکری