loading...
سایت رسمی مرتضی پاشایی ( JUST- PASHAEI . IR )
جــــا ســـت پــــا شــا یـــی
سایت رسمی مرحوم مرتضی پاشایی - جاست پاشایی

[برای مشاهده سایز بزرگ, روی عکس کلیک کنید]
[برای نمایش بهتر سایت از مرورگر Firefox استفاده کنید]

آموزش مشاهده کلیپ در سایت جاست پاشایی
اســـلایـــدر

Just-Pashaei.ir

Morteza.Shokri بازدید : 169 دوشنبه 05 مرداد 1394 نظرات (4)
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط zahra در تاریخ 1394/05/06 و 23:03 دقیقه ارسال شده است

اهنگ زیبایی هستش.همه اهنگای مرتضی زیبا هستن.مرسی که این اهنگ را در سایت قرار دادید.

این نظر توسط م ی در تاریخ 1394/05/06 و 19:27 دقیقه ارسال شده است

اگه بخوام راستشو بگم من نتونستم آهنگو از سایت شما دانلود کنم تویه سایت دیگه دیدم که خیلی ها از اهنگ انتقاد کرده بودن و.....ولی نظر چند نفر توجهمو جلب کرد اونا نوشته بودن که خب اگه مرتضی خودش این کارهارو دوست داشت همون زمان که خودش زنده بود منتشر میشد به نظر من که حرف منطقی اومد!!!!اما حرف شمام درسته واقعا بااین آهنگا یادو خاطره مرتضی زنده میشه،خواستم باشما درمیون بذارم بازم تشکر میکنم که جواب دادین.شکلک
پاسخ : خواهش میکنم.
خیلیا میگن اگه مرتضی خودش این کارهارو دوست داشت خودش اون زمان این آهنگارو منتشر میکرد دیگه !
به نظر من این یه حرف کامل چرت و مسخره ای و بچگونه ای هسش.......خب مرتضی این آهنگهارو آرشیو قرار داده بود و مطمئنا صد در صد یه روزی قرار بود منتشر کنه اینارو......رو این آهنگها هم زحمت کشیده......آهنگ غیرمجاز نیست که بیایم بگیم نه آقا نباید منتشر میشد و از این حرفا.....

این نظر توسط داداش مرتضي نفسمه در تاریخ 1394/05/06 و 18:00 دقیقه ارسال شده است

سلام

فوق العاده بوووووووووود ..........
عاااااااااااااااااالی ..........
مر3333333333330 آقای شکری ........
داداش مرتضی عزیزم مثل همیشه یه دونه
و تکی ..........
خیلی بدلم نشست ......... اما دلمم خیلی
شکست ...... کاش کنارمون بود ... کااااش ...

این نظر توسط م ی در تاریخ 1394/05/06 و 12:11 دقیقه ارسال شده است

سلام
اقای شکری میخواستم از شما یه سوال بپرسم این اهنگای قدیمی رو کی منتشر میکنه؟؟؟وچرا وقتی خود مرتضی زنده بود منتشر نشدن؟؟؟؟
راستی بی صبرانه منتظر اسمش عشقه هستم.......ممنون از زحماتتونشکلک
پاسخ : سلام.
خب این آهنگها الان دارن یاد و خاطره مرتضی رو زنده میکنن....من نمیدونم منبع این آهنگها کجاست و کیه ولی خب من تو سایت قرار میدم تا خانواده استفاده کنن و مرتضی رو هیچوقت فراموش نکنن.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از آلبوم اسمش عشقه تا چه حد راضی هستید ؟
    اینستاگرام سایت
    اینستاگرام جاست پاشایی (سایت رسمی مرتضی پاشایی)

    آمار سایت
  • کل مطالب : 236
  • کل نظرات : 1702
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 537
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 233
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 298
  • بازدید ماه : 543
  • بازدید سال : 2,085
  • بازدید کلی : 1,192,683
  • پشتیبانی
    مرتضی شکری