loading...
سایت رسمی مرتضی پاشایی ( JUST- PASHAEI . IR )
جــــا ســـت پــــا شــا یـــی
سایت رسمی مرحوم مرتضی پاشایی - جاست پاشایی

[برای مشاهده سایز بزرگ, روی عکس کلیک کنید]
[برای نمایش بهتر سایت از مرورگر Firefox استفاده کنید]

آموزش مشاهده کلیپ در سایت جاست پاشایی
اســـلایـــدر

Just-Pashaei.ir

Morteza.Shokri بازدید : 1261 دوشنبه 05 آبان 1393 نظرات (4)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط کیوان در تاریخ 1393/08/24 و 15:18 دقیقه ارسال شده است

چرا نمیشه اینارو دانلود کرد اه اه اه
پاسخ : همه لینک های سایت به درستی کار میکنن و تست شدس...
هیچ مشکلی نداره

این نظر توسط فاطمه در تاریخ 1393/08/09 و 7:53 دقیقه ارسال شده است

خودمم ميدونم که اينجا چت نيست و ميدونم اين کار وظيفه ي شما نيست.ولي از اونجايي که شما خونواده خاصي هستين ومن هم خونواده خاصي ام گفتم شايد بتونين کمکي کنين.
پاسخ : شرمندم از شما.

این نظر توسط فاطمه در تاریخ 1393/08/07 و 14:09 دقیقه ارسال شده است

داداش مرتضي اگه دقت کرده باشين امپراطور تازگيا خيلي تو فيس بوک و اينستاگرام اکتيو شدن.چون تعداد کنسرتاشون اين روزا کمتره.من تعداد زيادي عکس با متن آهنگاي امپراطور درست کردم؛چن تا شعر هم گفتم.که يکي از اين شعرا 15 بيته و تو اين 15 بيت اسم همه ي آهنگاي امپراطور از اوليش(منو ببخش)تا اسمش عشقه توشه.ولي متاسفانه کسي نيست که براش بفرسته.من خودم اينستا عضو نيستم.اگه شما يا دوستانتون ميتونين بفرستين بگين تا من چن تا ازشون رو براتون بفرستم که براش بفرستين.ممنونم.
پاسخ : شرمندم ما وظیفه اینکارارو نداریم.
دوستان تو سایت قسمت پشتیبانی هستش سوال و حرفاتون رو از اون قسمت بگید.اینجا نظرات برای پست مربوطس چت نیس که

این نظر توسط میترا در تاریخ 1393/08/07 و 13:53 دقیقه ارسال شده است

سلام ببخشید شما چرا اینستاگرام عکس جدید نمیذارید ؟؟
پاسخ : احتمالا دیگه تو اینستاگرام فعالیت نکنیم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از آلبوم اسمش عشقه تا چه حد راضی هستید ؟
    اینستاگرام سایت
    اینستاگرام جاست پاشایی (سایت رسمی مرتضی پاشایی)

    آمار سایت
  • کل مطالب : 236
  • کل نظرات : 1702
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 537
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 114
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 179
  • بازدید ماه : 424
  • بازدید سال : 1,966
  • بازدید کلی : 1,192,564
  • پشتیبانی
    مرتضی شکری