loading...
سایت رسمی مرتضی پاشایی ( JUST- PASHAEI . IR )
جــــا ســـت پــــا شــا یـــی
سایت رسمی مرحوم مرتضی پاشایی - جاست پاشایی

[برای مشاهده سایز بزرگ, روی عکس کلیک کنید]
[برای نمایش بهتر سایت از مرورگر Firefox استفاده کنید]

آموزش مشاهده کلیپ در سایت جاست پاشایی
اســـلایـــدر

Just-Pashaei.ir

Morteza.Shokri بازدید : 267 شنبه 11 بهمن 1393 نظرات (8)
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Maryam در تاریخ 1393/11/17 و 1:22 دقیقه ارسال شده است

با سلام و تشکرویژه از ادمین سایت به خاطر اینکه همچنان سایت را پویا نگه داشتند به قولشان عمل کردند.

دوست گرامی در ادامه کامنت شما می خواستم چند مطلب اضافه کنم هرچند که حق مطلب را شما به قشنگی , منطقی ادا کردید.
این چه مرده پرستی و جوی گیری است که هنور مثل روزهای اول پروازش داغونیم !!! من هم مثل شما معتقدم که خدا خواست اینگونه عزیزش کنه هر چند که عزیزمون بود و خواهد بود.
علی رغم اینکه ازما خواسته بود به خدا گله نکنیم ، نزدیک 3 ماه هست همچنان با خدا درگیرم.(خدایا منو ببخش تحملم خیلی کمه). شاکی از اینکه این همه آدم سرطان دارند ولی هنوز دارند زندگی می کنند یا اینکه این همه آدمهای ظالم روی زمین دارند زندگی می کنند وهیچ اتفاقی براشون پیش نمی آید.آخه چرا با مرتضی این کارو کردی؟ چرا مرتضی !!!داشتم یکی از مصاحبه هاشو می خوندم که دیدم واسه خودش هم این سوال بوده چرا من ؟
در پاسخ به این سوال ببینید چی گفته بود: «این جمله مرا یاد ارتور راش تنیسور مشهور آمریکایی می اندازد . او ۳۱ سال قبل در جریان یک عمل جراحی بخاطر خون آلوده ای که به بدنش تزریق شد ایدز گرفت و در پاسخ به نامه یکی از طرفدارانش که از او پرسیده بود چرا خداوند تو را برای این بیماری انتخاب کرد پاسخ داد آن زمان که جام قهرمانی ویمبلدون را بالای سر برده بودم هرگز نگفتم خدایا چرا من و امروز که درگیر بیماری هستم نیز نمی گویم خدایا چرا مرا انتخاب کردی!!!»
من فقط یک بار اون هم تو مهرماه به آخرین کنسرتی ( دلم نمی آید بگم آخرین کنسرت ) که اجرا کرد رفته بودم که ای کاش نرفته بودم . حالا می فهم چرا آقای دایی بعد ملاقات با مرتضی نازنین در بیمارستان گفت :« اي كاش نديده بودمش تا اينجوري دلتنگ و نگرانش نشده بودم .»
تو یکی از مصاحبه هاش گفته بود :« یک سوال برام هست که چرا سالهاست هیچ کاری ماندگار نمی شود آرزو دارم،میخوام یک کاری کنم که کارهایم ماندگار شود» آخ خدا این گونه آرزوشو برآورده کردی و ماندگار کردی!!!
تنها چیزی که تو این مدت منو آروم کرده اینه که دیگه درد نمیکشه دیگه پروسه زجر آور شیمی درمانی و پرتو درمانیو و ... طی نمی کنه. از این درد لعنتی خلاص شد، پیش خدا که امن ترین جاست آرامش پیدا کرد. مهم نیست که ما هواداراش داریم چه عذابی می کشیم.مهم نیست که کسی نیست برامون کنسرت بزاره . چه اهمیتی داره؟ همه این دلتنگی ها را به خاطر آرامش آقای احساس ایران تحمل میکنیم.فکر می کنم دوست داشتن واقعی هم همین هست،چون حاضریم به خاطر آرامشش از همه چیز بگذریم آخه اون عزیزمـــــــــون بود.


این نظر توسط sara seyedi در تاریخ 1393/11/15 و 1:36 دقیقه ارسال شده است

مرتضی همه دارن کنسرت میزارن پس کجایی؟چرا نیستی؟خدایا باور نمیکنم که که دیگه نیست و نخواهم کرد دوست دارم داداشیشکلک

این نظر توسط nima در تاریخ 1393/11/14 و 19:32 دقیقه ارسال شده است

روی سخنم با آنانیست که هواداران و طرفداران واقعی مرتضی پاشایی عزیز را مرده پرست می خوانند. می خوام بدانید امروز که 81 روز از پرواز مرتضی نازنین می گذرد کماکان حس و حال روزهای نخست را دارم و اشک و بغض گره خورده در سینه ام رهایم نمی کند. بارها چرایی بردن او را از خدا پرسیدم بارها نامنصفانه بودن بردنش را با خدای خودم درمیان گذاشتم و خلاصه هنوز داغش برایم تازه است و لحظه ای از یادش رهایی نیافته ام. می خواهم بدانید که من یک انسان بالغم، می خواهم بدانید که من از مرتضی چند سال بزرگترم، می خواهم بدانید من تا به حال مرتضی را از نزدیک ندیده بودم ولی همواره نیرویی ماورایی ذهنم را بطرفش می کشد طوری که در زمان بودنش هرگاه به صفحه های مجازیش سر میزدم جز حمد و سنا و آرزوی سلامت و موفقیتش چیزی از خدا نمی خواستم. پس حس من که بعد از حدود سه ماه از رفتن او همچنان درگیر است ناشی از مرده پرستی و جوگیری نیست بلکه نیروی دیگری است. در صفحه یکی از دوستان مرتضی نوشته یک طرفدار را دیدم که حیفم آمد اینجا مطرح نکنم چرا که پاسخ خوبی به تنگ نظران است پس بخوانیدش:
مرتضی جوان بود؟ خیلی ها در جوانی پرکشیدند.... مرتضی مریضی سخت داشت؟ خیلی جوان ها پس از مریضی سخت عروج کردند... مرتضی هنرمند مردمی بود؟ بودند هنرمندان جوانی که پس از جدایی سخت به آغوش خدا پناه بردند. شاید اینها باشد اما همه این نبود. این فرمول جوانی مریضی هنرمندی مساوی این تشییع و این جمعیت نمی شود. باید چیز دیگری نیز باشد. یک چیزی بین مرتضی و خدا.یک چیزی که نمی دانیم و شاید خود مرتضی هم نداند.مرتضی یک جایی یک کاری کرده.... من نمی دانم به کودکی لبخندی زده است یا دست مادرش را از ته دل بوسیده.... خدا دنبال بهانه های کوچک است اما از جنسی که خودش میداند...نمی دانم مرتضی چه سنگی در برکه هستی انداخته که ارتعاش امواجش اینگونه سونامی وار قد کشیده. اما الان یک چیز را فهمیده ام....نه قبلا هم فهمیده بودم، الان به یقین رسیده ام...حرف و وعده خودش است....تعز من تشاء ....هر که را بخواهد عزیز می کند.
خدا مرتضی را عزیز کرده است...........

این نظر توسط بیتاب در تاریخ 1393/11/13 و 21:39 دقیقه ارسال شده است

مرتضی جان هشتاد روز از پروازت سپری شد. ای کاش میدانستی تا چه حد دلتنگتم بخصوص وقتی که آخرین صفحه همشهری را که پر از تبلیغ کنسرت های دیگران است میبینم و تو نیستی. بردن تو منصفانه نبود مطمئنم او هم راضی به اینکار نبود ولی در کتاب تقدیرت از قبل نوشته بودند و چون تغییری در قانون خدا وجود ندارد، جلوی ابردنت را نگرفت.مرتضی جان بدان که همیشه و تا ابد در دل و ذهن هواداران واقعیت ماندگاری. دوستت دارم تا ابـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد.

این نظر توسط عسل در تاریخ 1393/11/12 و 22:15 دقیقه ارسال شده است

سلام ميشه لطفا اهنگ ادم اهني رو بزارين روي وبلاگتون
ممنون كه چيز هاي جديد ميزارين
پاسخ : سلام چشم.
خواهش میکنم

این نظر توسط sama در تاریخ 1393/11/12 و 13:36 دقیقه ارسال شده است

عالی بود.ممنون از سایتتونشکلک

این نظر توسط آرزو در تاریخ 1393/11/12 و 11:33 دقیقه ارسال شده است

هنوزه که هنوزه نمیشه باورش کرد که امپراطور دیگه پیشمون نیست
هنوزه که هنوزه اشکام از سراسریز شدن ابائی نمیکنه
...
مگه میشه با نبودت سر کرد

این نظر توسط Amir در تاریخ 1393/11/12 و 9:50 دقیقه ارسال شده است

واااااااااای خدا


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از آلبوم اسمش عشقه تا چه حد راضی هستید ؟
    اینستاگرام سایت
    اینستاگرام جاست پاشایی (سایت رسمی مرتضی پاشایی)

    آمار سایت
  • کل مطالب : 236
  • کل نظرات : 1702
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 537
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 77
  • بازدید ماه : 322
  • بازدید سال : 1,864
  • بازدید کلی : 1,192,462
  • پشتیبانی
    مرتضی شکری