loading...
سایت رسمی مرتضی پاشایی ( JUST- PASHAEI . IR )
جــــا ســـت پــــا شــا یـــی
سایت رسمی مرحوم مرتضی پاشایی - جاست پاشایی

[برای مشاهده سایز بزرگ, روی عکس کلیک کنید]
[برای نمایش بهتر سایت از مرورگر Firefox استفاده کنید]

آموزش مشاهده کلیپ در سایت جاست پاشایی
اســـلایـــدر

Just-Pashaei.ir

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط داداش مرتضي نفسمه در تاریخ 1394/08/25 و 16:02 دقیقه ارسال شده است

یه چیز دیگه :
میشه بگید سایت رسمی امپراطور دقیقا کجاست؟؟؟؟؟؟؟؟
اگه برید این سایتhttp://www.mortezapashaei.in/
توی اون سایت گفته شده که تنها سایت رسمیه امپراطوره ...
اول صفحه هم توی اون عکس بزرگ بالا نوشته شده سایت رسمی ...
پس اینجا چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ : ببینید چند بارم تا الان گفتم این حرفو....مرتضی هیچ سایت رسمی نداره....حتی وقتی زنده بود هیچ سایتی رو سایت رسمی خودش معرفی نکرده بود...که بعد فوتش برادرش یه سایت رو سایت هواداران اعلام کرد....
اینجا وب سایت هواداران....البته قرار بود سایت رسمی بشه....ولی متاسفانه وقتی میخواست این اتفاق بیوفته که مرتضی نفس های آخرش بود.

این نظر توسط داداش مرتضي نفسمه در تاریخ 1394/08/25 و 12:17 دقیقه ارسال شده است

سلام آقای شکری یه سوال دارم
http://www.just-pashaei.blogfa.com/
این آدرس بلگفای شما بوده قبلا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
لطفا جواب بدید خیلی واجبه
امپراطور از وجود کدوم سایت خبر داشتن؟یعنی زیر نظر خودشون باشه.


پاسخ : این آدرس نه ولی این ادرس چرا : justpashaei.blogfa.com
که الان یه نفر با اسم سایت ما اون سایت رو ایجاد کرده ما اصلا اطلاع نداریم.
گفتم مرتضی از سایت جاست پاشایی ما خبر داشت ولی سایت رسمی نداشت که بخواد یه نفر رو مدیر سایت کنه و اینا.

این نظر توسط ستایش در تاریخ 1394/08/24 و 0:13 دقیقه ارسال شده است

روحش شاد....شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط داداش مرتضی نفسمه در تاریخ 1394/08/23 و 23:48 دقیقه ارسال شده است

ناصر پاشایی :

*طلوع بی غروب *

ای کاش بیست و سه آبان چلچراغ جشن تو بود

چلچراغ بودنت ، خبر از سلامتی تو بود

ای کاش تکرار شادی بود ، نه غصه و غم

ای کاش آبان هر سال یاد پرواز تو نبود

از کجا شروع شد این قصه ی بی پایان

ای کاش قصه ی پروازت حقیقت نبود

ماه و مهتاب نورشان را بر خانه ی ابدی ات تابیدند

ای کاش این خانه، آخرین خانه ات نبود

خورشید من تو بودی که بی طلوع ماندم

ای کاش دنیای من این روزها بی خورشید نبود

شب هایم روز و روز هایم شب

ای کاش رفتن تو سهم این دل شکسته نبود

دلم میخواست ببیند راه رفتن و خواندنت را

ای کاش بارش باران بی تو قصه ی تنهایی ام نبود

دیگر به دیدن شبنم های روی برگ امیدی نیست

ای کاش چشمانم هر شب بی تو شبنمی نبود

زیبایی های دنیا را چه به من؟ ، وقتی زبیاترینشان رفت

ای کاش اینروزها صدای تو اینقدر برایم دردآور نبود

شکوه بیکران عشق

غزل ناب دوست داشتن

تا ابد دوستت دارم

پدرت(ناصر پاشایی)

روحش قرین رحمت و آرامش ... اللهم صله علی محمد و آل محمد ...

این نظر توسط poyan piltan در تاریخ 1394/08/22 و 21:26 دقیقه ارسال شده است

به همین زودی یک سال گذشت امروز سالگرد اسمانی شدنت است هنوز هم دوستت داریم خیییییییلی روحت همیشه شاد

این نظر توسط داداش مرتضي نفسمه در تاریخ 1394/08/21 و 23:30 دقیقه ارسال شده است

هرجوری بگی میشم فقط پیشم بمون ...

نگو میخوای بری نگو دوست ندارم ...

اشک چشممو ببین ببین چه حالیم ...

میخوام سرم رو باز رو شونه هات بذارم ...

اونی که عاشقی رو یاد من داده داره میره ...

داره میره نمیدونه دیگه نفس نمیکشم ...

یادش نمونده که میگفت * باهام-میمونه-تا-ابد * ...

دلم تموم غصه هاشو مینویسه خط به خط ...

حالا سیاه شده از اسم اون دوباره یک صفحه ...

میمیرم از نبودنش تمومه کارم ایندفعه ...

گریه های من داره تا آسمون میره چجوری بی خیالی ...

قول دادی نری بمون به پای عشقمون نگو دوستم نداری ...

یک سااال گذشت ... اما چه بد ...

داداش مرتضی گلم مثل همیشه دوست - دارم - تا - ااااااااااابد ...

فرا رسیدن سالگرد داداش مرتضی عزیز رو به خانواده محترم ایشون و به

همه طرفدارای مهربون که یاد آقا مرتضی قصه مونو همیشه زنده نگه میدارن

از صمیم قلب تسلیت میگم ... حیف ... خیییییییییلی حیف ...

دلم تنگه مثه ابرای تیره ..... توی حسی مثه زندون اسیره ...

یا امام حسن خودت شفاعتش کن ... آمین

شکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از آلبوم اسمش عشقه تا چه حد راضی هستید ؟
    اینستاگرام سایت
    اینستاگرام جاست پاشایی (سایت رسمی مرتضی پاشایی)

    آمار سایت
  • کل مطالب : 236
  • کل نظرات : 1702
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 537
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 86
  • بازدید ماه : 55
  • بازدید سال : 1,597
  • بازدید کلی : 1,192,195
  • پشتیبانی
    مرتضی شکری