loading...
سایت رسمی مرتضی پاشایی ( JUST- PASHAEI . IR )
جــــا ســـت پــــا شــا یـــی
سایت رسمی مرحوم مرتضی پاشایی - جاست پاشایی

[برای مشاهده سایز بزرگ, روی عکس کلیک کنید]
[برای نمایش بهتر سایت از مرورگر Firefox استفاده کنید]

آموزش مشاهده کلیپ در سایت جاست پاشایی
اســـلایـــدر

Just-Pashaei.ir

Morteza.shokri بازدید : 647 سه شنبه 07 مرداد 1393 نظرات (4)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط آيسا در تاریخ 1393/05/09 و 0:46 دقیقه ارسال شده است

ببخشيد سوء تفاهم نشه!!!
من که نگفتم آهنگ نوشتم!گفتم شعر براشون گفتم.هدفي هم جز اينکه امپراطور انرژي بگيرن نداشتم.
در ضمن من با سبک شعر گفتن آقاي اميرخاني آشنا هستم که اول ملودي رو گوش ميدن بعد شعر ميگن.
تازه من کي باشم که شعر بگم امپراطور بخونه.
هدفم فقط شادي امپراطوره.
حالا هم ميدم دوستام بفرستن.

این نظر توسط آيسا در تاریخ 1393/05/08 و 19:39 دقیقه ارسال شده است

من واسه امپراطور يه شعر گفتم.خواستم واسه تولدش براش بفرستم.خودم فيس بوک و اينستا و جملک عضو نيستم.دوستام ميتونن بفرستن ولي گفتم يه خورده رسمي باشه بهتره.اگه ميتونين که من پيش پيش چند بيتشو براتون بفرستم.بخونين.
پاسخ : دوست عزیز بهتره به فکر دیگه باشید برای تولدش....چون این کار شدنی نیست و غیرممکنه....ما بهش برسونیم باز نمیشه که از شعر شما استفاده کنه....ایشون ترانه سرا و عکاس همه چیزش ثابت هستن...

این نظر توسط آيسا در تاریخ 1393/05/08 و 15:21 دقیقه ارسال شده است

با آقاي اميرخاني يا آقاي کرد يا دليوند چطور؟
پاسخ : شما امرتون رو بفرمایید

این نظر توسط آيسا در تاریخ 1393/05/07 و 19:54 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشين.
ببخشيد شما به جز فيسبوک و اينستاگرام و جملک آقاي پاشايي ، جاي ديگه اي مستقيما باهاشون ارتباط دارين؟
پاسخ : سلام و تشکر.
با خودشون مستقیم نه.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از آلبوم اسمش عشقه تا چه حد راضی هستید ؟
    اینستاگرام سایت
    اینستاگرام جاست پاشایی (سایت رسمی مرتضی پاشایی)

    آمار سایت
  • کل مطالب : 236
  • کل نظرات : 1702
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 537
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 104
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 169
  • بازدید ماه : 414
  • بازدید سال : 1,956
  • بازدید کلی : 1,192,554
  • پشتیبانی
    مرتضی شکری