loading...
سایت رسمی مرتضی پاشایی ( JUST- PASHAEI . IR )
جــــا ســـت پــــا شــا یـــی
سایت رسمی مرحوم مرتضی پاشایی - جاست پاشایی

[برای مشاهده سایز بزرگ, روی عکس کلیک کنید]
[برای نمایش بهتر سایت از مرورگر Firefox استفاده کنید]

آموزش مشاهده کلیپ در سایت جاست پاشایی
اســـلایـــدر

Just-Pashaei.ir

Morteza.Shokri بازدید : 978 شنبه 01 آذر 1393 نظرات (17)

دانلود آهنگ من و تو با صدای مرتضی پاشایی و با همراهی امید عامری

ترانه : بهاره رامتین راد | آهنگ : مرتضی پاشایی

[دوستان این آهنگ چند سال پیش خونده شده , و تاکنون پخش نشده بود]

|

دانلود آهنگ زنده یاد مرتضی پاشایی و امید عامری به نام من و تو

|

کیفیت : 320

دانــــلــــود

کیفیت : 128

دانــــلــــود

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط SAJJAD در تاریخ 1393/09/17 و 2:38 دقیقه ارسال شده است

سلام یه خواهش کوچیک دارم لطفا کارایی که مرتضی خودش تکی خونده و کاوره به کسی ندید بخونه همون کاورش و پخش کنید لطفا...
این اهنگ با صدای مرتضی است که ارزش داره نه اقای عامری یا هرکس دگه یی
ممنون

این نظر توسط حقپرست در تاریخ 1393/09/16 و 7:47 دقیقه ارسال شده است

ترانه فوق العاده ایی اشت

این نظر توسط مبینا در تاریخ 1393/09/15 و 7:34 دقیقه ارسال شده است

واقعا ممنونم.به نظرم این یکی از قشنگترین کارای مرحوم پاشایی بود فکر کنم خودش برای پخش این کار برنامه چینی کرده بوده تا به صورت یه سورپرایز برا طرفداراش باشه اما خوب عجل مجال نداد. الانم با پخش این کار روح اونو شاد کردید چون طرفداراشو خوشحال کردین

این نظر توسط atena در تاریخ 1393/09/06 و 21:37 دقیقه ارسال شده است

ممنون از اینکه این اهنگ رو رو سایت قرار دادید ............

این نظر توسط girl kermanshahei در تاریخ 1393/09/05 و 11:13 دقیقه ارسال شده است

سلام من امروز رفتم تو یه سایت با مریم قاسمی مصاحبه کرده بودن ولی درباره اینکه بهش علاقه داشته هیچی نگفت فقط گفت باهاش دوست بوده ولی اقای کرد وضع رو بد تر کرد بااون کامنت باعث شد این همه شایعه پخش بشه و اما درباره این اهنگ چرا بدتون میاد ما دوست داشتیم اهنگ جدید منتشر بشه خب چرا الان ناراحتید من تو اپارات کلیپی از مهدی کرد دانلود کردم که میگه مرتضی دوست داست البوم جدیدشو تو عید بده بیرون و این اهنگم توشه

این نظر توسط Omid در تاریخ 1393/09/04 و 22:28 دقیقه ارسال شده است

آقای محمد رضا ما اگر مخالفت میکنیم دلیلش ای چیزی نیست که شما میگی .. ما هم آقای پاشایی رو دوست داشتیم .. اصلا امید عامری رو هم نمیشناسیم کیه که بخوایم باهاش دشمن باشیم .. خود شما که ادعا دارین مرحوم پاشایی رو دوست داشتین چند تا از آهنگ های ایشون رو پول دادین و خریدین ؟ جز دانلود و عدم رعایت حق پخش بوده ؟ ما ایرانی ها شعار خوب میدیم اما کو عمل ؟ دوست داشتن یعنی اینکه میرفتین پول میدادین و آلبوم های ایشون رو اورجینال میخریدید .
ممنون از مدیر سایت که به تک تک نطرات پاسخ میدن ..
موفق باشید

این نظر توسط محمدرضا در تاریخ 1393/09/04 و 4:46 دقیقه ارسال شده است

به نظر من کار بسیار پسندیده ایی کردین که این کار فوق العاده زیبارو پخش کردین.کسایی هم که دارن مخالفت میکنن که چرا این کارو پخش کردینو از ایجور حرفا، یا با مرتضی حال نمیکنن یا دشمنی با امید آمری دارن کاملا واضحه.

این نظر توسط بی نام در تاریخ 1393/09/03 و 18:45 دقیقه ارسال شده است

واقعا براتون متاسفم که دزدی دیگران رو صلاح میدونید تو وبسایت مرحوم پاشایی قرار بدین. شکلک
پاسخ : اینم یه نظره !

این نظر توسط ملینا در تاریخ 1393/09/03 و 14:27 دقیقه ارسال شده است

سلام.خیلی دل آدم میگیره.من که دیگه طاقت ندارم آهنگای مرتضی عزیز رو گوش بدم.خیلی دلم واسش تنگ شده.خدا رحمتت کنه صدای دوست داشتنی من

این نظر توسط فاطمه در تاریخ 1393/09/02 و 16:08 دقیقه ارسال شده است

بعد 9 روز کم کم دارم به خودم ميام.سلام.
آآآآآآآآآآآآآآآآه چه زود گذشت اون همه روزاي خوب و سخت و..... .
نه نميگم.نميگم مرتضي رفته.مرتضي هست هيچ وقت ما رو تنها نميذاره.هنرمند نمي ميره.
ولي مرتضي ،امپراطورم خيلي دلم برات تنگ شده.دلم تنگ شده واسه اون لحظه تو کنسرتات که وقتي باهات همخوني ميکرديم ميگفتي عاشق صداتونم.واي چقد اون روزا زود گذشتن و اين 9 روز دير.
امپراطور مگه ننوشتي \"يکذره که استراحت کردمو خستگيم در رفت از خودش اجازه ميگيرم که زود زود مهمون قلب تک تکتون باشم\"
پس کجايي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بيا که دلم لک زده واسه يه کنسرت حتي واسه يه پست فيس بوکت.
دلم برات تنگ شده.بيا....... لااقل يه بار به خوابم بيا.
بيا ببين يه عده سود جو دارن پشت سرت چي ميگن.بيا و بازم بگو شايعس.بگو .بگو .بگو.......
بابات تو مصاحبه ها گفته ولي خودت بگو...............
آخه اينقد زود بايد ميرفتي؟؟؟؟؟؟؟


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از آلبوم اسمش عشقه تا چه حد راضی هستید ؟
    اینستاگرام سایت
    اینستاگرام جاست پاشایی (سایت رسمی مرتضی پاشایی)

    آمار سایت
  • کل مطالب : 236
  • کل نظرات : 1702
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 537
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 155
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 220
  • بازدید ماه : 465
  • بازدید سال : 2,007
  • بازدید کلی : 1,192,605
  • پشتیبانی
    مرتضی شکری