loading...
سایت رسمی مرتضی پاشایی ( JUST- PASHAEI . IR )
جــــا ســـت پــــا شــا یـــی
سایت رسمی مرحوم مرتضی پاشایی - جاست پاشایی

[برای مشاهده سایز بزرگ, روی عکس کلیک کنید]
[برای نمایش بهتر سایت از مرورگر Firefox استفاده کنید]

آموزش مشاهده کلیپ در سایت جاست پاشایی
اســـلایـــدر

Just-Pashaei.ir

Morteza.Shokri بازدید : 1135 پنجشنبه 04 دی 1393 نظرات (12)

دانلود آهنگ اصلی سرت رو برنگردوندی با صدای مرتضی پاشایی

آهنگ کامل و اصلی سرت رو برنگردوندی از زنده یاد مرتضی پاشایی

" این کار رو خودم درست کردم قسمت هایی از آهنگ سرت رو برنگردوندی که فقط مرتضی خونده "

" درحال پخش در سایت "

آهنگساز : مرتضی پاشایی | ترانه سرا : مهرزاد امیرخانی | تنظیم : معین راهبر

|

دانلود آهنگ کامل و اصلی سرت رو برنگردوندی از مرتضی پاشایی

|

دانـــلـــود


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط زهرا M P در تاریخ 1393/12/02 و 21:02 دقیقه ارسال شده است

وای هنوزم باور نمیکنم
کاش همه اینا یه خواب باشه
کاش از این کابوس بیدار بشم و ببینم مرتضی عزیز هنوز زندست حالشم خوبه خوبه و هیچ بیماری نداره
وااااای خدااااشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط هدیه در تاریخ 1393/10/11 و 12:41 دقیقه ارسال شده است

خدایا اخه چرامگه مرتضی پی کار کرده بود که از ما گرفتیش

این نظر توسط ملیکا در تاریخ 1393/10/05 و 22:19 دقیقه ارسال شده است

میشه اسم برنامت رو بگی
پاسخ : برنامه های مختلفی هستش مثلا برنامه قدرتمند کیوبیس Cubase که بیشتر خواننده ها از این برنامه برای میکس و مستر و آهنگسازی استفاده میکنن حتی امپراطور خودمون هم.
پاسخ : برنامه های مختلفی هستش مثلا برنامه قدرتمند کیوبیس Cubase که بیشتر خواننده ها از این برنامه برای میکس و مستر و آهنگسازی استفاده میکنن حتی امپراطور خودمون هم.

این نظر توسط حسین در تاریخ 1393/10/05 و 10:00 دقیقه ارسال شده است

سلام ,

اینم یه ادیت از خودم : http://uplod.ir/6dumikrn0iph/Saret_Ro_Barnagardundi.mp3.htm

این نظر توسط سارا در تاریخ 1393/10/04 و 23:46 دقیقه ارسال شده است

کارتون عالی بود آقای شکری
دوست داریم تا ابد امپراطورشکلکشکلکشکلکشکلک
جات خیلی خالیه

این نظر توسط هوادار در تاریخ 1393/10/04 و 23:45 دقیقه ارسال شده است

این آهنگی هست که مرتضی خونده.

میکس مجدد شده من چن وخت پیش پیدا کردم.

لطفا آقای شکری اینو بذارین تو سایت. صدای مرتضی دقیقا تو این آهنگ معلومه.

تنظیمش هم تنظیم اصلی و روی تمپوی خودش هست.

*********************************
پاسخ : نیازی نیست همین که گذاشتم بسه



این نظر توسط yasaman در تاریخ 1393/10/04 و 23:11 دقیقه ارسال شده است

حرف دلمو نتونستم نگفته بذارم، اینکه نظر من هم اینه کاش برادر مرتضی به این سرعت آهنگ برادرش رو بازخونی نمیکرد کلا ذهنیت خوبی به داغداراش نمیده
مرتضی با شخصیتش علاوه بر صداش جاشو تو دل مردم باز کرده و مسلما همین مردم حواسشون هست که کی چیکار میکنه
هرچند که بنده شخصا برای برادرشون احترام قائل میشم ولی بهتره بذارن خاطرات مرتضی دست نخورده همونطوری که خودش انجام داده بود بمونه همونطور که یکی از کاربرای اینستا گفته بود چرا عکسیو که مرتضی با دستای خودش گذاشته بودو عوض کردین که منم موافقم
این روزا حالمون خوب نیست و احتیاجه که از همه مون رفتاری سر بزنه که مرحم باشیم واسه هم

این نظر توسط Maryam در تاریخ 1393/10/04 و 21:30 دقیقه ارسال شده است

با سلام
*****************
متاسفانه با انتشارخبر زود هنگام آهنگ آقای مصطفی پاشایی ؛ کسی دیگه نه از چـــــــهلم هنرمند محبوبمون چیزی گفت و نه مطلبی تو سایت نوشته شد چرا که همه چیو تحت الشعاع خود قرار داد. .
من که فقط با صدای ترانه هاش 4-3 سالی هست زندگی کردم ، 40 روزه با مرگش نتونستم کنار بیام و روز ی نشده که اشک نریزم و دلم نلزره و سعی کردم از باور این حقیقت فرار کنم .واقعا خدا به فریاد کسانی برسد که با ایشان به نوعی زندگی کردند.اینکه آقا مصطفی تو این شرایط سخت روحی همچنین کاری کردند کار ستودنی است چرا که بنده هنوز نتونستم به زندگی عادی خودم ادامه بدهم!!!

اما در جواب کامنت « آقای هـــــوادار » بهتره به چند نکته اشاره کنم .
به خاطر داشته باشید نیمی یا شاید هم بیشتر ،هواداران آقای مرتضی پاشایی را خانمها تشکیل می دهند و این جمعیتو می شد در کنسرت هاشون دید.حتی تو خبرها آمده بود که دختر خانمی قصد خود کشی داشته وقتی این خبرو شنیده بوده. لطفا برچسب احساساتی بودن را به این گروه نچسبونید و توهین نکنید.
اگر هم به فرض هم این طور بوده به احساساتی بودنمون افتخار می کنیم چرا که این احساسات را هنرمند محبوبمون در ما خلق کرد.

حتی بنده در جواب «آقای شاکی» که در پست های قبلی مخالفت خود را با باز خوانی آقا مصطفی ابراز کرده بودند ،من هم تایید کردم،عرض کرده بودم که برای این کار، خیلی زود بود چون ما هنور داغداریم .«آقای شاکی»بهتر بود تو این روزهای نفس گیر ، مرحم درد همدیگر باشیم نه اینکه به غم یک عده دامن بزنیم.

آقای شکری بابت زحماتی که همچنان برای جاست پاشایی می کشید و به قول خود عمل کردید می خواستم تشکر خاصی داشته باشم.اما در مورد نظر خواهی در مورد کار انجام شده به نظرم قشنگ تر بود که آقا مصطفی برای اینکه کار برادرشون را دنبال کنند به عنوان یک خواننده پاپ مستقل عمل می کرد و وارد حریم مرتضی پاشایی نمی شدند هر چند که اگر بخواهیم بی انصافی نکرده باشیم باور کنیم - که جدا از سوز منحصر به فردی که در صدای مرتضی پاشایی بوده- شباهت زیادی داره ، اون هم با توجه به اینکه کار اولشون بوده. در هر صورت شاید احساس اینکه کار برادرشون را تمام کنند را وظیفه خود می دونستند؛شاید من یا شما بودیم همچنین کاری می کردیم.

امروز یه دفعه به فرشته ها حسودیم شد چرا که تو حتی آنجا هم دست از خواندن بر نمی داری و کنسرت اجرا میکنی!!!




پاسخ : خیلی مچکرم بابات نظرتون هوادار خاص.

این نظر توسط آرش در تاریخ 1393/10/04 و 20:54 دقیقه ارسال شده است

چهل غروب غم انگیز بی تو گذشت
مثه همیشه عالی بود امپراطور
روحت شاد

این نظر توسط محمد فولادی در تاریخ 1393/10/04 و 19:02 دقیقه ارسال شده است

داداش میخوام باهات همکاری کنم چیکار کنم یبیا داخل وبم قسمت نظرات بهم بگو
پاسخ : دست شما درد نکنه نیاز نیست


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از آلبوم اسمش عشقه تا چه حد راضی هستید ؟
    اینستاگرام سایت
    اینستاگرام جاست پاشایی (سایت رسمی مرتضی پاشایی)

    آمار سایت
  • کل مطالب : 236
  • کل نظرات : 1702
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 537
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 96
  • بازدید ماه : 341
  • بازدید سال : 1,883
  • بازدید کلی : 1,192,481
  • پشتیبانی
    مرتضی شکری