loading...
سایت رسمی مرتضی پاشایی ( JUST- PASHAEI . IR )
جــــا ســـت پــــا شــا یـــی
سایت رسمی مرحوم مرتضی پاشایی - جاست پاشایی

[برای مشاهده سایز بزرگ, روی عکس کلیک کنید]
[برای نمایش بهتر سایت از مرورگر Firefox استفاده کنید]

آموزش مشاهده کلیپ در سایت جاست پاشایی
اســـلایـــدر

Just-Pashaei.ir

Morteza.shokri بازدید : 573 سه شنبه 10 تیر 1393 نظرات (5)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سنا در تاریخ 1393/10/28 و 16:46 دقیقه ارسال شده است

سلام دوستان ازتون خواهش میکنم هر کی ادرس خونه پدر مرتضی پاشایی رو میدونه به منم بگه ازتون خواهش میکنم خواهش میکنم. اصلا نمی تونم پیدا کنم .

ممنون

این نظر توسط عضو خونواده ي خاص در تاریخ 1393/04/12 و 5:24 دقیقه ارسال شده است

امپراطور هميشه خاصه اينم از ساعت خاص کنسرتاش.

این نظر توسط مینا در تاریخ 1393/04/12 و 2:28 دقیقه ارسال شده است

وا ساعت یک بامداد کنسرته ؟؟؟o_O
پاسخ : جشنوارس دیگه...

این نظر توسط سینا در تاریخ 1393/04/11 و 14:48 دقیقه ارسال شده است

من راضی نیستم از سایتتون شکلک
پاسخ : ای ججونم شکلک

این نظر توسط Nafas MK در تاریخ 1393/04/11 و 3:50 دقیقه ارسال شده است

سلام . چرا وقتی میخوام وارد شم میزنه نام کاربری را اشتباه وارد کرده اید ؟؟؟؟؟
درست میزنم اسممو . مگه اسممو Nafas MK سیو نکرده بودم ؟
پاسخ : نام کاربری شما اینه : nafas11
این اسم شماست : Nafas MK
پس باید nafas11 رو وارد کنید همراه با رمزت


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از آلبوم اسمش عشقه تا چه حد راضی هستید ؟
    اینستاگرام سایت
    اینستاگرام جاست پاشایی (سایت رسمی مرتضی پاشایی)

    آمار سایت
  • کل مطالب : 236
  • کل نظرات : 1702
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 537
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 100
  • بازدید ماه : 69
  • بازدید سال : 1,611
  • بازدید کلی : 1,192,209
  • پشتیبانی
    مرتضی شکری