loading...
سایت رسمی مرتضی پاشایی ( JUST- PASHAEI . IR )
جــــا ســـت پــــا شــا یـــی
سایت رسمی مرحوم مرتضی پاشایی - جاست پاشایی

[برای مشاهده سایز بزرگ, روی عکس کلیک کنید]
[برای نمایش بهتر سایت از مرورگر Firefox استفاده کنید]

آموزش مشاهده کلیپ در سایت جاست پاشایی
اســـلایـــدر

Just-Pashaei.ir

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط kaveh در تاریخ 1394/03/09 و 23:13 دقیقه ارسال شده است

جواب سوالارو بدین شکری جان ن اینکه فامیلیتونو بنویسین
پاسخ : اقای محترم من جواب همه سوالارو دادم...البوم فعلا خبری نیست ازش....مشخص نیست کی بیاد

این نظر توسط حسین لطفی در تاریخ 1394/03/03 و 10:38 دقیقه ارسال شده است

مرتضی داداش البوم چی شد یه جوابی چیزی خب
پارتیت کلفته یه زنگی زونگی چیزی یه خبری

این نظر توسط kaveh در تاریخ 1394/03/02 و 13:04 دقیقه ارسال شده است

سلام
اردیبهشتم ک تموم شد
پس این آلبوم چی شد؟؟؟؟شکلکشکلک

این نظر توسط R A در تاریخ 1394/02/29 و 12:01 دقیقه ارسال شده است

آقای شاکری پس چی شد این آلبوم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : شکری

این نظر توسط Amir در تاریخ 1394/02/28 و 9:05 دقیقه ارسال شده است

vaaaaaay chera nemiyad mordim az bi tabi

این نظر توسط Maryam در تاریخ 1394/02/24 و 16:23 دقیقه ارسال شده است

پسرنجیب موسیقی ایران زمین

شش ماه از بهشتی شدنت می گذره ، پرواز تو به راستی تلخ ترین واقعیت زندگیمه.هر روز که میگذره بیشنر از قبل میشناسمت .تا آخرین لحظه با امیدواری زندگی کردی و ایستاده پرواز کردی. متن زیر را در جایی دیدم ،یه چورایی جرف دل هواداراست:

دل من تنگ تو شد کاش که پیدا شوی که بیایی و دراین تنگی دل جا یشوی . تو فقط آمده بودی که دل از من ببری ؟ بروی دور شوی قصه و رویا بشوی ؟ انقلابی شده در سینه من ، فتنه ی توست . من پس انداز دلم را به تو دادم که تو هم بیمه عمر دلم

اسطوره ، دعای ما نثارتو تا ابد


این نظر توسط یاسین شریفی در تاریخ 1394/02/24 و 7:36 دقیقه ارسال شده است

آقای شکری فقط به مطالب این سایت اعتماددارم لطفازودزودپست بذاریدکاربراین سایت(lovemorteza)

این نظر توسط حسین لطفی در تاریخ 1394/02/22 و 22:13 دقیقه ارسال شده است

دیر به دیر سر میزنی به سایت
کمک نمیخوای تو سایت؟؟؟
پاسخ : وقتی مرتضی زنده بود یه روز نبود که من تو سایت پست نذارم....ولی الان که نیست خبری هم نیست براتون پست کنم....ولی اینجوری هم نمیشه که برم و برنگردم....سایت همیشه هست بعد از پخش البوم اسمش عشقه بازم فعالیت خواهد داشت....همیشه یاد مرتضی خواهیم بود

این نظر توسط پری در تاریخ 1394/02/22 و 3:07 دقیقه ارسال شده است

روحش شاد یادش گرامی

این نظر توسط حسین لطفی در تاریخ 1394/02/22 و 0:30 دقیقه ارسال شده است

همون روز اول تو همه ی شهرا پخش میشه دیگه؟؟
اخه البوم نگاه من دوروزه اومده تو قم پخش نشده هنوز


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از آلبوم اسمش عشقه تا چه حد راضی هستید ؟
    اینستاگرام سایت
    اینستاگرام جاست پاشایی (سایت رسمی مرتضی پاشایی)

    آمار سایت
  • کل مطالب : 236
  • کل نظرات : 1702
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 537
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 109
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 174
  • بازدید ماه : 419
  • بازدید سال : 1,961
  • بازدید کلی : 1,192,559
  • پشتیبانی
    مرتضی شکری