loading...
سایت رسمی مرتضی پاشایی ( JUST- PASHAEI . IR )
جــــا ســـت پــــا شــا یـــی
سایت رسمی مرحوم مرتضی پاشایی - جاست پاشایی

[برای مشاهده سایز بزرگ, روی عکس کلیک کنید]
[برای نمایش بهتر سایت از مرورگر Firefox استفاده کنید]

آموزش مشاهده کلیپ در سایت جاست پاشایی
اســـلایـــدر

Just-Pashaei.ir

Morteza.Shokri بازدید : 657 دوشنبه 26 مرداد 1394 نظرات (38)

دانلود آهنگ اسمش عشقه , حس جدید , حالاحالاها از آلبوم اسمش عشقه مرتضی پاشایی

+

آهنگ پیشوازهای ایرانسل و همراه اول و رایتل آلبوم اسمش عشقه

|

جدیدترین ترانه های مرحوم پاشایی با لینک مستقیم و کیفیت اورجینال

ترانه سرا: مهرزاد امیرخانی / آهنگساز: مرتضی پاشایی

|

"برای مشاهده کد پیشوازها,روی عکس زیر کلیک کنید"

|

آهنگ پیشوازهای آلبوم اسمش عشقه مرتضی پاشایی

|

اسمش عشقه

حس جدید

حالاحالاها


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط داداش مرتضي نفسمه در تاریخ 1394/06/27 و 13:28 دقیقه ارسال شده است


يه جمعه ديگه هم گذشت ...

42 هفته ...

294 روز ...

یکی از افتخارات نسل ما اینه که برا بچه هامون اهنگای

مرتضی پاشایی رو بذاریمو بگیم:

ببین بچه اینو یه مررررررد خونده ...

یه مرد که با بقیه مردای نسل تو خیلی فرق داره ..

خدایا مگه کردیم اشتباه ماجایی ؟

صاف دست گذاشتی رو مرتضی پاشایی ؟

مرتضی از بینمون رفتش آره ...

ولی شنیدن صداش بازم ارزش داره ...

دوستت_داريم_تا_ابد ...

این نظر توسط zohre در تاریخ 1394/06/17 و 12:32 دقیقه ارسال شده است

سلام پس چرا اون آهنگ \"من بهت علاقه دارم\" رو تو سایت نمیزارین؟ من از کجا دانلودش کنم؟

این نظر توسط zahra در تاریخ 1394/06/12 و 16:18 دقیقه ارسال شده است

مستند مرتضی بالاخره منتشر میشه یا نه.اگه منتشر بشه که خیلی خوب میشه.
پاسخ : بله منتشر میشه

این نظر توسط داداش مرتضي نفسمه در تاریخ 1394/06/07 و 12:05 دقیقه ارسال شده است

لطفا متن آهنگ هاي آلبوم جديد داداش مرتضي رو هم بذاريد

این نظر توسط zahra در تاریخ 1394/06/07 و 10:14 دقیقه ارسال شده است

کاش بودی مرتضی و باز هم کنسرت های زیبا اجرا میکردی.روحت شادمرتضیشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط داداش مرتضي نفسمه در تاریخ 1394/06/07 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

بله آقاي شكري ميدونم تولد داداش مرتضي 20 مرداد هست

منظورم ميلادي بود نه شمسي .............................

ايشون 11 آگوست هستن ................

من هم 26 آگوست ...............

این نظر توسط داداش مرتضي نفسمه در تاریخ 1394/06/05 و 21:39 دقیقه ارسال شده است

مدير جان چرا كم كار شديد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

من يه متن نوشتم سوم شهريور ..........

اما الآن پنجمه .........

این نظر توسط داداش مرتضي نفسمه در تاریخ 1394/06/04 و 0:04 دقیقه ارسال شده است

سلام

هميشه ميگن تولد 18 سالگي آدم بايد * خاص * باشه ...

چي از اين خاص تر كه تولدم با تولد امام رضا(ع) يكي شده ...

من خواب ديدم بارون گرفته

تعبير خوابم بايد تو باشي ...

اين جاده شايد با من شروع شه

اما هنوزم تو انتهاشي ...

حس خوبيه كه منم مثل داداااش مرتضي بچه Aug هستم !

منتهي داداش مرتضي 11 ولي من 26 ...
پاسخ : تولد مرتضی ۲۰ هستشا !

این نظر توسط zahra در تاریخ 1394/06/03 و 23:07 دقیقه ارسال شده است

به هر حال خیلی هم البوم خوبیه.دست کسانی که برای این البوم زحمت کشیدن درد نکنه

این نظر توسط MOHAMMADALI در تاریخ 1394/06/03 و 10:24 دقیقه ارسال شده است

اقا من اهنگو یافتم اسم اهنگ بهت علاقه دارم هستش خیلی هم قشنکه همیشه در خاطره ما مرتضی پاشاییشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از آلبوم اسمش عشقه تا چه حد راضی هستید ؟
    اینستاگرام سایت
    اینستاگرام جاست پاشایی (سایت رسمی مرتضی پاشایی)

    آمار سایت
  • کل مطالب : 236
  • کل نظرات : 1702
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 537
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 88
  • بازدید ماه : 57
  • بازدید سال : 1,599
  • بازدید کلی : 1,192,197
  • پشتیبانی
    مرتضی شکری