loading...
سایت رسمی مرتضی پاشایی ( JUST- PASHAEI . IR )
جــــا ســـت پــــا شــا یـــی
سایت رسمی مرحوم مرتضی پاشایی - جاست پاشایی

[برای مشاهده سایز بزرگ, روی عکس کلیک کنید]
[برای نمایش بهتر سایت از مرورگر Firefox استفاده کنید]

آموزش مشاهده کلیپ در سایت جاست پاشایی
اســـلایـــدر

Just-Pashaei.ir

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط حامد در تاریخ 1393/09/07 و 19:21 دقیقه ارسال شده است

توی مصاحبه مهدی کرد با برنامه TV ایشون منظورم مهدی کرد هست گفته بودند که اسطوره دوست داشت که آلبومش قبل عید نوروز یعنی بهمن یا اسفند بیرون بیاد و خود آقای مهدی کرد هم گفته بود که این اتفاق خواهد افتاد.
حقیقت داره؟
پاسخ : بله

این نظر توسط nima در تاریخ 1393/09/07 و 12:34 دقیقه ارسال شده است

حالا واقعا البوم جدید مرتضی بعد از صفر میاد؟
پاسخ : آلبوم نیست چن تا ترک میاد بیرون از آلبوم اسمش عشقه

این نظر توسط ...... در تاریخ 1393/09/07 و 0:14 دقیقه ارسال شده است

خیلی عالی بود من هم یکی از هواداران مرتضی پاشایی هستم و

این نظر توسط سارا در تاریخ 1393/09/06 و 22:39 دقیقه ارسال شده است

آخی یادش بخیر اولین بار که صدای آقا مرتضی رو شنیدم تو ماشین دوستم با آهنگ بیا برگرد بود.همه دوستام فکر میکردن که صدای آقای یگانست ولی من مخالف بودم.رفتمو خوانندشو پیدا کردم.از همون موقع عاشق صدای آقا مرتضی دوست داشتنی شدم.
هرگز فراموشت نمیکنیم.دلمونم واسه صدای دوست داشتنیت تنگ میشه.
عاشقتم تا ابدشکلک
خداحافظ آدم با صفاشکلک

این نظر توسط مینا در تاریخ 1393/09/06 و 16:44 دقیقه ارسال شده است

یکی هست تو قلبم
که تا ابد عاشقشم
خدا رحمتت کنه آقا مرتضی
چجوری باورکنم که دیگه نیستی؟دلم حسابی واست تنگ شدهشکلک

این نظر توسط girl kermanshahei در تاریخ 1393/09/06 و 11:28 دقیقه ارسال شده است

خیلی ازتون ممنونم که جوابمو دادید راستی اون ماشین قرمزه که مرتضی کنارش عکس گرفته بود مال خودشه
پاسخ : نه عزیز

این نظر توسط girl kermanshahei در تاریخ 1393/09/05 و 22:02 دقیقه ارسال شده است

سلام من خیلی وقته تو این سایت میام ولی من زیاد خوشم نمیاد شما خیلی با اون هایی که به این سایت میان زیاد برخورد خوبی ندارید من میدونم شما خوشتون نمیاد کسی به مرتضی جان حرف بزنه ولی این کارم زیاد درست نیست من قصد دخالت یا نصیحت ندارم چون من یه بازدید کنندم ولی بخاطر خودتون میگم میدوم داغ مرتضی رو دل ما نشست ولی شما که از ما بدتر نبودین حد اقل تو تهران هستید وبه مراسم ختمش رفتید ماچه تو کرمانشاه باهاش وداع کردیم خب حالا بگذریم ولی هنوز جریان خانوم قاسمی برای من روشن نشده لطفا دقیق بگید خانوم قاسمی چه ارتباطی با مرتضی دارن برای جواب سوالم بازم میام ممنون
پاسخ : سلام.
خانوم مریم قاسمی با مرتضی جان هیچ رابطه ای نداشتن و نامزد نبودن...ولی احتمالا همدیگرو میخواستن...همین

این نظر توسط حامد در تاریخ 1393/09/05 و 1:12 دقیقه ارسال شده است

خدا رحمتش کنه. قربون خدا برم که انسانها را گلچین می کنه.
وقتی سه آهنگ جاده یکطرفه، نگران منی و دل دنیا رو خون کردی رو گوش میدم دلم می گیره و می سوزه.
آهنگها و کلیپ هاش رو روزی چند بار گوش میدم و نگاه می کنم و برام تکرار نشدنی هستم.
مرتضی جان امیدوارم جات خوب باشه

این نظر توسط امیر ساجدی در تاریخ 1393/09/05 و 0:45 دقیقه ارسال شده است

سلام میشه آدرس اینستاگرام آقای مهدی کردو بذارین.دوست دارم خاطراتشونو بخونم .ممنون
پاسخ : http://instagram.com/mehdi_kord

این نظر توسط ariobarzan در تاریخ 1393/09/04 و 19:43 دقیقه ارسال شده است

سلام.دلم برای صدای مرتضی عزیز خیلی تنگ شده.روزی چند بار اهنگاشو گوش میکنم و دلتنگیم بیشتر میشه. تا ابد در قلب و یاد طرفدارات هستی.


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از آلبوم اسمش عشقه تا چه حد راضی هستید ؟
    اینستاگرام سایت
    اینستاگرام جاست پاشایی (سایت رسمی مرتضی پاشایی)

    آمار سایت
  • کل مطالب : 236
  • کل نظرات : 1702
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 537
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 72
  • بازدید ماه : 317
  • بازدید سال : 1,859
  • بازدید کلی : 1,192,457
  • پشتیبانی
    مرتضی شکری