loading...
سایت رسمی مرتضی پاشایی ( JUST- PASHAEI . IR )
جــــا ســـت پــــا شــا یـــی
سایت رسمی مرحوم مرتضی پاشایی - جاست پاشایی

[برای مشاهده سایز بزرگ, روی عکس کلیک کنید]
[برای نمایش بهتر سایت از مرورگر Firefox استفاده کنید]

آموزش مشاهده کلیپ در سایت جاست پاشایی
اســـلایـــدر

Just-Pashaei.ir

Morteza.Shokri بازدید : 449 سه شنبه 23 دی 1393 نظرات (14)
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط آرزو در تاریخ 1393/11/12 و 11:40 دقیقه ارسال شده است

تا حالا شنیده بودم که میگن : دلم آتیش گرفته
اما حالا با تمام وجودم لمسش کردم
روحت شاد مرد عصر پائیزی

این نظر توسط Saber در تاریخ 1393/11/09 و 17:59 دقیقه ارسال شده است

عالی بود

این نظر توسط عليرضا در تاریخ 1393/11/03 و 0:03 دقیقه ارسال شده است

خدا اونجاس اون بالاس,مرتضي هم اونجاس حالا

این نظر توسط یه خونواده خاصی در تاریخ 1393/10/25 و 14:57 دقیقه ارسال شده است

آدرسش :
http://www.thetoptens.com/best-iranian-singers/
یا
http://www.thetoptens.com/pop-artists-2014/
یا
http://www.thetoptens.com/singers-4/

سریع تر لصفا

این نظر توسط یه خونواده خاصی در تاریخ 1393/10/25 و 14:56 دقیقه ارسال شده است

سلام یه نظر سنجی برگزار شده که امپراطور پاپ رومشخص می کنه خواهش میکنم اطلاع رسانی کنید تا به مرتضی پاشایی رای بدن . خیلی وقت نداریم خیلی عقبیم هااااااااااااااااااااااااااااا

خواهش میکنم هرچه سریع تر برید و به مرتضی پاشایی رای بدید

اینم آدرسش:


این نظر توسط h در تاریخ 1393/10/24 و 21:38 دقیقه ارسال شده است

اهنگی که گذاشتی از مرتضی خیلی دوسش دارم . باش خیلی خاطرات دارم. .خاطراتی که از عشقم داشتم . حیییییییییف. .دلم براش تنگ شده.شکلک

این نظر توسط shaghayegh در تاریخ 1393/10/24 و 18:44 دقیقه ارسال شده است

تحل نداره نباااشییی
خیلی ناراحتم با اینکه چهلمشم گذشت ولی خیلی سخهشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط sara seyedi در تاریخ 1393/10/24 و 14:44 دقیقه ارسال شده است

وای خدا منکه هنوز باور نکردم یعنی 2ماه گذشت ولی منکه نتونستم باور کنمشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط دانیال عظیمی در تاریخ 1393/10/24 و 14:15 دقیقه ارسال شده است

سلام اینم یکی دیگه از اونایی که منتشر نشده بود امیدوارم لذت برده باشی واقعا که هر اهنگ جدیدی که این جوری میاد هم ناراحت میشم هم از شنیدن صداش لذت میبرم پس اگه میتونی لطف کن و لینکو تو پاسخت حذف کن.
پاسخ : سلام ممنون

این نظر توسط فاطمه در تاریخ 1393/10/24 و 2:58 دقیقه ارسال شده است

يه خونه که حالا ديگه اونجا نيستي
که ديگه لب پنجرش واي نميستي
ولي من ميگم آآآآآآآآآآآآآآآآآآه مرتضااااااااااااااااا
آآآآآآآآآآآآه مرتضااااااااااا

سکوت اتاقو داره ميشکنه تيک تاک ساعت رو ديوار
دوباره نميخواد بشه باور من که ديگه نميااااااد انگار....


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از آلبوم اسمش عشقه تا چه حد راضی هستید ؟
    اینستاگرام سایت
    اینستاگرام جاست پاشایی (سایت رسمی مرتضی پاشایی)

    آمار سایت
  • کل مطالب : 236
  • کل نظرات : 1702
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 537
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 160
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 225
  • بازدید ماه : 470
  • بازدید سال : 2,012
  • بازدید کلی : 1,192,610
  • پشتیبانی
    مرتضی شکری