loading...
سایت رسمی مرتضی پاشایی ( JUST- PASHAEI . IR )
جــــا ســـت پــــا شــا یـــی
سایت رسمی مرحوم مرتضی پاشایی - جاست پاشایی

[برای مشاهده سایز بزرگ, روی عکس کلیک کنید]
[برای نمایش بهتر سایت از مرورگر Firefox استفاده کنید]

آموزش مشاهده کلیپ در سایت جاست پاشایی
اســـلایـــدر

Just-Pashaei.ir

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط متین در تاریخ 1393/09/07 و 14:51 دقیقه ارسال شده است

خدا رحمتش کنهشکلک
هنوز با دیدن عکسش اشکم در میاد شکلک

این نظر توسط atena در تاریخ 1393/09/06 و 21:26 دقیقه ارسال شده است

خیلی سخته عکسشو ببینیو گریه نکنی ..............شکلک

این نظر توسط ava در تاریخ 1393/09/05 و 21:13 دقیقه ارسال شده است

سلام دارم داغون میشم بخدا، کار هر روزم شده اهنگای ایشونو گوش بدم \"روحش شاد باشه\"

این نظر توسط dj cc در تاریخ 1393/09/05 و 0:01 دقیقه ارسال شده است

سلام اینقدر دلم گرفته که حتی گریه هم ارومش نمیکنه منم هم سن اقای پاشایی هستم با این تفاوت که مامان یه پسر 7 ساله ام و کار موزیک میکنم منم مشکلات شدید گوارش دارم و جواب ازمایشم چند روز دیگه اماده میشه اقا مرتضی مظلوم رفت رفتم سر مزارش و گفتم من مثل تو مردونه نمیتونم برم اخه من بدبخت یه بچه دارم تو چه جوری تونستی با این درد لعنتی کنار بیای ای خدا ای خدا صدامو میشنوی مرتضی حقش نبود خیلی دلم میخواد مادر مرتضی رو ببینم تو رو خدا کمکم کنید شاید یه ذره اروم بشم

این نظر توسط girl kermanshahei در تاریخ 1393/09/03 و 19:11 دقیقه ارسال شده است

پس هم دیگرو دوست داشتن میشه چی من خودم از طرفدارهای سرسخت اقای پاشایی ام و خودمم وقتی کسی بهش تو دانشگاه حرف میزنه میرمو جوابشو میدم ولی من برای این گفتم که جوابمو به گیرم قصد توهین به خواننده محبوبمو نداشتم بازم میامشکلکشکلک

این نظر توسط girl kermanshahei در تاریخ 1393/09/03 و 11:43 دقیقه ارسال شده است

سلام یه سوال دارم لطفا جواب بدین اقای پاشایی دوست دختر داشته من شنیدم پدرشون تکذیب کردن ولی با عکس های منتشر شده از مرتضی پاشایی و مریم قاسمی طراح لباس و دوست دوخترش اینطور نشون نمیده تازه مهدی کرد هم یه کامنت داده بود و از مریم قاسمی بخاطر اینکه تا اخرین لحظه پیش مرتضی بوده تشکر کرد تو رو خدا یکی جوابمو بده
پاسخ : سلام.
کلمه دوست دختر برای مرتضی عزیز خوب نیست...
خانوم قاسمی نامزد مرتضی نبودن ولی همدیگر رو میخواستن

این نظر توسط halaleh در تاریخ 1393/09/02 و 2:07 دقیقه ارسال شده است

fadat sham rohet shad


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از آلبوم اسمش عشقه تا چه حد راضی هستید ؟
    اینستاگرام سایت
    اینستاگرام جاست پاشایی (سایت رسمی مرتضی پاشایی)

    آمار سایت
  • کل مطالب : 236
  • کل نظرات : 1702
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 537
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 325
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 390
  • بازدید ماه : 635
  • بازدید سال : 2,177
  • بازدید کلی : 1,192,775
  • پشتیبانی
    مرتضی شکری