loading...
سایت رسمی مرتضی پاشایی ( JUST- PASHAEI . IR )
جــــا ســـت پــــا شــا یـــی
سایت رسمی مرحوم مرتضی پاشایی - جاست پاشایی

[برای مشاهده سایز بزرگ, روی عکس کلیک کنید]
[برای نمایش بهتر سایت از مرورگر Firefox استفاده کنید]

آموزش مشاهده کلیپ در سایت جاست پاشایی
اســـلایـــدر

Just-Pashaei.ir

Morteza.Shokri بازدید : 3813 سه شنبه 27 آبان 1393 نظرات (25)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط طاها در تاریخ 1393/09/12 و 15:20 دقیقه ارسال شده است

یکی هست تو قلبم که هرشب واسه اون مینویسم و اون خوابه خدایا من میخوام بدونی مرتضی دلم چندروزه بیتابه

این نظر توسط arezoo در تاریخ 1393/09/08 و 22:36 دقیقه ارسال شده است

با رفتنت همرو دیونه کردی
این آهنگای جدید قراره دیونه ترمون بکنه!

این نظر توسط arezoo در تاریخ 1393/09/08 و 22:28 دقیقه ارسال شده است

سلام.دارم به این فکر میکنم موقع گوش دادن به این آهنگای جدیدش قراره چه حالی بشم .
کارم شده فقط آهنگاش .گریه
خدا رحمت کنه
همیشه دوست دارم

این نظر توسط احمدقربانی در تاریخ 1393/09/08 و 19:53 دقیقه ارسال شده است

سلام مرتضی جان روحت شاد از یاد هانمیری همیشه توقلبمی خدارحمتت کنه

این نظر توسط سایه در تاریخ 1393/09/07 و 2:28 دقیقه ارسال شده است

چرا گریه هام واسه تو تمومی نداره مرتضی . چرا اینقد دیر شناختمت. چرا آروم نمی شم . زندگیم مختل شده به خدا. هر روز میگم امروز دیگه کارامو شروع می کنم اما بازم نمیشه . بازم فقط کارم گوش دادن به آهنگاتو دیدن تیکه هایی از فیلماتو و بغض و اشک و گریه هست .
خدایا دارم دیوونه میشم .خدایا خداجون خودت کمکم کن

این نظر توسط مسعود در تاریخ 1393/09/04 و 14:02 دقیقه ارسال شده است

سلام همدردان عزيز.. اين روزا واسه ماها خيلي سخته زندگي كردن.امروز بارون ميومد،هواي قشنگي بود.چقدر جاي خاليه مرتضي رو حس كردم.كاش بيشتر ميموندي عزيز دلم.كاش يادگارياي بيشتري واسه عاشقات ميزاشتيو ميرفتي.. عزيزم بد داغي به دلمون گذاشتي.فقط به احترام زندگي،زنده ميمونم.دوستت دارم تا ابد..

این نظر توسط امیرحسین در تاریخ 1393/09/04 و 12:51 دقیقه ارسال شده است

سلام مرتضی خیلی دلم برای مرتضی پاشایی تنگ شده خیلی دوسش دارم هیچ وقت فکر نمیکرم اینجوری بشه .مرتضی که سالم بود کامل خوب چرا یدفعه اینجوری شد...

این نظر توسط دل ارام در تاریخ 1393/09/03 و 15:04 دقیقه ارسال شده است

دل همه واست تنگ مرتضی جون کاش نمی رفتی کاش می موندی کاش دلمون رونمی شکستی وهزاران کاش های دیگه


عاشقتم فراموشت نمی کنم


دل دنیا روخون کردی که این جوری تورفتی
تموم دل خوشی هامو تو بارفتن گرفتی


مثل حس یه عشق تازه بودی مثل افسانه بی اندازه بودی





بین همه ی ستاره ها تک ستاره بودی

این نظر توسط سولماز در تاریخ 1393/09/03 و 2:18 دقیقه ارسال شده است

کاش بودی مرتضی

این نظر توسط sana در تاریخ 1393/08/30 و 21:56 دقیقه ارسال شده است

سلام.ممنون میشم اگه منتشر بشه.توروخدا خواهش میکنم. حتی اگه همه آهنگهاش بصورت ماکت هست بازم برا ما آرامش بخش و عزیزه. بخاطر اسمای 7 ساله! که هنوزم که هنوزه سرشو میکنه زیر لحافشو هق هق میکنه! با زبون بچوگونش میگه: مرتضی با دل شکسته رفت!
نمیدونم تو عالم بچگی چی حس کرده بود که این حرف رو با بغض بدی گفت.منم نتونستم خودمو کنترل کنم و سرشو گذاشتم تو بغلم دوتایی خواهری خواهری گریه کردیم! وقتی سرت رو برنگردوندی رو شنید گفت کاش میشد بازم ازین آهنگای یواشکیش پیدا کنند بذارن تو سایت!
لطفا....
سنا (نسیم یاسمن)


کد امنیتی رفرش
1 2 3 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از آلبوم اسمش عشقه تا چه حد راضی هستید ؟
    اینستاگرام سایت
    اینستاگرام جاست پاشایی (سایت رسمی مرتضی پاشایی)

    آمار سایت
  • کل مطالب : 236
  • کل نظرات : 1702
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 537
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 69
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 134
  • بازدید ماه : 379
  • بازدید سال : 1,921
  • بازدید کلی : 1,192,519
  • پشتیبانی
    مرتضی شکری