loading...
سایت رسمی مرتضی پاشایی ( JUST- PASHAEI . IR )
جــــا ســـت پــــا شــا یـــی
سایت رسمی مرحوم مرتضی پاشایی - جاست پاشایی

[برای مشاهده سایز بزرگ, روی عکس کلیک کنید]
[برای نمایش بهتر سایت از مرورگر Firefox استفاده کنید]

آموزش مشاهده کلیپ در سایت جاست پاشایی
اســـلایـــدر

Just-Pashaei.ir

Morteza.Shokri بازدید : 147 جمعه 05 تیر 1394 نظرات (7)

عکس های مرتضی پاشایی

|

( برای مشاهده با اندازه اصلی و دانلود , روی عکس کلیک کنید )

|

وب سایت قدیمی جاست پاشایی [با مدیریت دوستای خوبم   امیرحسین صفا و میلاد]


وب سایت قدیمی جاست پاشایی

|

عکسهای مرتضی پاشایی

|

عکس های قدیمی مرتضی پاشایی

|

مرتضی پاشایی

|

عکسهای ساختگی مرتضی پاشایی

|

تمام عکس های مرتضی پاشایی

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط esmesh eshgheh در تاریخ 1394/06/29 و 16:33 دقیقه ارسال شده است

Dametoon garm kheily lotf darin.dastetoon dard nakoneh.faghat agheh misheh ahang(saret ro barnagardoondi)ro ham bezarid.mamnon
پاسخ : سلام گذاشته شده.

این نظر توسط داداش مرتضي نفسمه در تاریخ 1394/05/04 و 0:10 دقیقه ارسال شده است

آقای شکری اون حرفتون که گفتید برای خواننده
دیگه ای سایت نمی زنید........
خیلی چسبید........
مر30 بابت وفاداری تون........
امیدوارم تا آخر پرانرژی باشید و هیچ وقت
خسته نشید.........
امیدوارم ما رو درک کنید اما هیچ وقت ترک نکنید
مر30 که هستید..........شکلک
پاسخ : شما همگی لطف دارین عاشقتونم خانواده خاص

این نظر توسط fatemehzahra در تاریخ 1394/04/18 و 17:28 دقیقه ارسال شده است

چه کسی گزینه نمی پسندم رومیزنه؟
پاسخ : هیچکسی....مشکل از برنامه نویسی سایت هستش..نادیده بگیرید

این نظر توسط علیرضا در تاریخ 1394/04/16 و 19:34 دقیقه ارسال شده است

سلام...
علیرضا هستم
خوبی مرتضی ؟
داداش شما تو ادرس قبلیتون بازدید بالایی داشتیم
من هر روز میومدم تو وبت و دنبالش میکردم...
تا اینکه فیلتر شدید
من خودم سایت نویس هستم و قصعا به سایت یک نایس من اومدید
بعد اینکه شما فیلتر شدید من علاقه زیادی به پیدا کردن شماره شما داشتم
تا اینکه یه سایت وردپرس با هم بزنیمو تمام هزینه های هاست و دامنه دات کام و ... رو پرداخت کنم تا رو لینک اول باشیمو طرفدارارو جذب به یک جای معتبر کنیم
ولی سعادتش نبود حیف
از وقتیم که مرتضی عزیز فوت کردن واقعا داغون شدم
الانم وقتی به زحمت های شما فکر میکنم تاسف میخورم به سایت دیگه ای که ....
بیخیال فکرمونو خراب نکنم
شما آدم بامعرفتی هستی از شما خوشم میاد
ماشالا خودتم یه استادی تو سایت نویسی
من تازگیا با صدای اقای احمد سعیدی اشنا شدم صداشون خوبه
مرتضی داداشم من در خدمتت هستم اگه مایل به زدن سایت درباره یکی از خواننده های محبوب خودت هستی کمکت میکنم
ولی واقعن به ادعای یکی از سایتا که حالا یه سایت دیگه هم زده و از مطالب من کپی میکنه بدم اومده
باز من خدمتت هستم داداشم خوشم میاد ازت خوندی کامل رو سایت خودم چند دقیقه وقت بزار ج بده بدونم خوندی
پاسخ : سلام عزیزم قربونت شما لطف داری.
قبل فوت مرتضی من داشتم یه قالب طراحی میکردم برای جاست پاشایی که بر پایه ی وردپرس بود که رو هاست خودم پیاده سازیش کنم......داشتم تمومش میکردم که عمر مرتضی هم تموم شد..نشد....حالا تصمیم نگرفتم که قالب سایت رو عوض کنم.از شما هم متشکرم من به غیر از مرتضی برای خواننده دیگه ای سایت نمیزنم.
موفق باشید

این نظر توسط zahra در تاریخ 1394/04/15 و 20:29 دقیقه ارسال شده است

عکس های زیباییه.مرسی که این عکسهای زیبا رو در سایت قرار دادید.شکلک

این نظر توسط نسترن در تاریخ 1394/04/11 و 1:10 دقیقه ارسال شده است

♥من گريہ ڪردم ۅ تو خـــــوندۍ" يڪي هست..تو قلبم"
♡ من لج ڪردم ۅ تو خـــــوندۍ " آدم ڪہ قسم خوردشو دق نميده"
♥من بغض ڪردم ۅ تو خـــــوندۍ " بغضم گرفتہ وقتشه ببارم "
♡من تنها شدم ۅ تو خـــــوندۍ " نگران مني بہ تو قرصہ دلم "
♡عشقم داشټ از پيشم میرفټ و تو خـــــوندۍ " ديدۍ بي من دارۍ ميرۍ ديدۍ قولاتو شڪستي "
♥عشقم از پیشم رفټ و تو خـــــوندۍ "گریہ ڪڹ تو میتوني...پیش‌اوڹ
نمیموني"
ميبيني...؟؟؟؟‌
مَـــــن بـــــا تـــــو زندگي ڪردم...
♡وقتايي ڪہ حالم خـــــوب بود بلند بلند تو گوشم خـــــوندۍ " قلبم رو
تڪراره "
♥حالا تو رفتي و من ميگم: دل دنيارۅ خوڹ ڪردۍ ڪہ اينجورۍ تو رفتي...♡

اینو گفتم تا یاد مرتضی تو دل همه ی ما زنده باشه، دوستون داشت تا ابد
پاسخ : عالی

این نظر توسط حسین لطفی در تاریخ 1394/04/09 و 3:24 دقیقه ارسال شده است

سلام.خیلی حال کردم با جاااست پاشایی
ایشالا همگی با اسمش عشقه بازم یاد مرتضی رو زنده میکنیم
خداحافظ جاست پاااشایی های عزیز....bye....
پاسخ : سلام زحمت کشیدین دوست عزیز.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از آلبوم اسمش عشقه تا چه حد راضی هستید ؟
    اینستاگرام سایت
    اینستاگرام جاست پاشایی (سایت رسمی مرتضی پاشایی)

    آمار سایت
  • کل مطالب : 236
  • کل نظرات : 1702
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 537
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 222
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 287
  • بازدید ماه : 532
  • بازدید سال : 2,074
  • بازدید کلی : 1,192,672
  • پشتیبانی
    مرتضی شکری