loading...
سایت رسمی مرتضی پاشایی ( JUST- PASHAEI . IR )
جــــا ســـت پــــا شــا یـــی
سایت رسمی مرحوم مرتضی پاشایی - جاست پاشایی

[برای مشاهده سایز بزرگ, روی عکس کلیک کنید]
[برای نمایش بهتر سایت از مرورگر Firefox استفاده کنید]

آموزش مشاهده کلیپ در سایت جاست پاشایی
اســـلایـــدر

Just-Pashaei.ir

Morteza.Shokri بازدید : 167 پنجشنبه 04 دی 1393 نظرات (4)

مرتضی رفتی یه جایی می دونم 

یه جای دورو درازی می دونم

میگن هر کی میره اونجا سختشه 

تو الان اونجایی ‚ آره سختته؟

اونجا سختی که برای همه نیست  

کسی که سخت گرفته سختشه همه میگفتن و میگن که خوبی   

تو همش سهل گرفتی راحتی خدا جون دوست داره من می دونم      

اون اونایی رو که می خواد می بره     خدا جون هواتو داره تا ابد           

اینه رسم عاشقی من میدونم مرتضی اما حسینو دوست داری؟  

دوست داری تو حرمش پا بذاری؟  به پدر گفتی که روضه بخونه       

روضه امام حسینو بخونه       تو نرفتی حرمش چون که نشد     

اما اون میدونه که‚ دوسش داری   بابا با اما حسینت اومده       

تو نرفتی کربلا اون اومده     آقا محمود تنها رفته کربلا        

بدون تو رفته ‚  آقا مرتضی  اون که جایی بدون تو نمی رفت      

تنها نیستا یکی دیگه با اون هست   مرتضی جون هول نکن غریبه نیست 

پیرهنه تو که باهات بیگانه نیست   میدونی اونجایی که میگم کجاست ؟    

حرم اما حسینه ‚ کربلاست

|

تقدیم به روح پرواز کشیده ی مرتضی جان

|
" ارسالی از خانوم سوزان "

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط نسیم در تاریخ 1394/04/19 و 15:28 دقیقه ارسال شده است

آروم بخواب. عزیز دلم. هرجا که هستی غرق آرامش باشی بهترینم. برای شادی روح اون هنرمند حنجره طلایی الفاتحه مع الصلوات.

این نظر توسط mahsa aryamanesh در تاریخ 1393/10/11 و 10:22 دقیقه ارسال شده است

خيلي سخته با اينكه نزديكه 50 روز از پركشيدنش گذشته هنوز باورم نميشه هنوز منتظر برنامه كنسرتش هستم.ديگه دلم نمياد برم سايت ايران كنسرتو ببينم .مرتضي جان خيلي سخته خيييييييلي

این نظر توسط asma در تاریخ 1393/10/06 و 23:28 دقیقه ارسال شده است

خیلی زیبا بود واقعا ...شکلک

این نظر توسط Maryam در تاریخ 1393/10/05 و 2:50 دقیقه ارسال شده است

خـــــــــدا جونم چهل روزهم گذشت
هنوز از بغض پرم! این غصه کی می خواد تموم بشه؟

«حنــــــــــــجره طلایی » می دونی چه خبر شذه؟

محرم و صفر تموم شده و بازار کنسرت ها داغ میشه ولی من هر چی می گردم اسم تو رو تو لیست کنسرت ها پیدا نمی کنم که جا رزرو کنم. گفتم حتما اشتباه چاپیه!اما ظاهرخدا ا از تو لیست کنسرت ها -مخملی ترین صدا را - انتخاب کرده و از این به بعد با تو قرار داد بسته که فقط برای خود خدا اونهم اختصاصی کنسرت اجرا کنی .

خدایا خیلی خوش سلیقه ای !

امــــا خیالم راحته که کنسرتت پیش خداست چون دیگه نیاز به بادیگارد نداری و نیاز به سفر از این شهر به اون شهر هم نداری که روحت خسته بشه!

منو حلال کن برات هوادارخوبی نبودم چون به حرفات گوش ندادم و باز از خدا گله کردم . بهم حق بده خیلی دلم برات تنگ شده .

طبق رسم من باید برات دعا کنم تا آرامش پیدا کنی اما توآغوش خدا به آرامش رسیدی.
دیگه نوشتن هم ارومم نمی کنه . برام دعا کن که خدا بهم صبوری بده.

آمین










کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از آلبوم اسمش عشقه تا چه حد راضی هستید ؟
    اینستاگرام سایت
    اینستاگرام جاست پاشایی (سایت رسمی مرتضی پاشایی)

    آمار سایت
  • کل مطالب : 236
  • کل نظرات : 1702
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 537
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 395
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 460
  • بازدید ماه : 705
  • بازدید سال : 2,247
  • بازدید کلی : 1,192,845
  • پشتیبانی
    مرتضی شکری