loading...
سایت رسمی مرتضی پاشایی ( JUST- PASHAEI . IR )
جــــا ســـت پــــا شــا یـــی
سایت رسمی مرحوم مرتضی پاشایی - جاست پاشایی

[برای مشاهده سایز بزرگ, روی عکس کلیک کنید]
[برای نمایش بهتر سایت از مرورگر Firefox استفاده کنید]

آموزش مشاهده کلیپ در سایت جاست پاشایی
اســـلایـــدر

Just-Pashaei.ir

Morteza.Shokri بازدید : 253 دوشنبه 04 خرداد 1394 نظرات (3)

مشکلات آلبوم اسمش عشقه آقای خاص

" سلام.دوستان عزیزم فعلا خبری از آلبوم نیست.هنوز تکلیف این دعوا و مشکلات که بین نزدیکان مرتضی اتفاق افتاده حل نشده..... "

" همچنان منتظر باشید "

(اگه خود مرتضی الان زنده بود شک نکنید خیلی وقت پیش آلبوم منتشر میشد.مرتضی خوب و با نظم مدیریت میکرد آهنگ و کنسرت و آلبوهاشو....ولی خب اینورم نبودن وصیت نامه مرتضی کار رو یکمی مشکل ساز کرده....دعوا بین نزدیکانش بیشتر شده....)

بگذریم....ایشالا که زود حل میشه هرمشکلی که هست....

 " منتظر خبر جدید باشید "

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط baran در تاریخ 1394/03/06 و 22:07 دقیقه ارسال شده است

سلام...من یکی از طرفداراش بودم.هستم وخواهم بود ..
هنوزم نتونستم که با نبودش کنار بیام...
من با تک تک ترانه هاش زندگی کردم وخاطره دارم ...
هنوزم اولین باری که صداشو شنیدم فراموش نمکنم..دو سال پیش یکی از دوستام یه روز بهم گفت یه خاننده جدید اومده که صداش خیلی خیلی زیباست...اولش میل نداشتم گوش بدم .اما وقتی دوستم اصرار کرد وگوش دادم ....بدونه اینکه اسمشو بدونم عاشق صداش شدم......تمام اهنگاش ودوس دارم وحفظم ..اما نبض احساسش برای من پر از حرفای نگفته ونگاه اروم مرتضی عزیزمه....
هر روز منتظر اینم که اهنگای دیگش که بهمون قول داده بود بیاد بیرون ...
امیدوارم این مشکل هر چی که هست زودتر حل بشه ...
وهمه ی اون کسایی که این مشکل رو درست کردن به ارامش روح مرتضی فکر کنن...
چون مرتضی طرفداراش خیلی براش مهم بودن...

این نظر توسط در تاریخ 1394/03/05 و 13:05 دقیقه ارسال شده است

سلام چه دعوایی بین کیاس اصلا چرا دارن دعوا می کنن نکنه به خاطر شایعه سازی هاست یا ارشاد هنوز مجوز نداده یا اصلا هنوز آلبوم کامل نشده یا خانوادش راضی نیستن
لطفا بگییییییییید
شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : سلام.
بین نزدیکان مرتضی.نه از ارشاد نیست.آلبوم هم کامل هست.
خودمم نمیدونم بابت چی.ولی اگه مرتضی زنده بود میدونست چجوری و چه شرایطی آلبومش رو بده بیرون...
ایشالا حل میشه زود منتشر میشه

این نظر توسط حسین لطفی در تاریخ 1394/03/05 و 1:08 دقیقه ارسال شده است

ایشالا که حل میشه
منتظریم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از آلبوم اسمش عشقه تا چه حد راضی هستید ؟
    اینستاگرام سایت
    اینستاگرام جاست پاشایی (سایت رسمی مرتضی پاشایی)

    آمار سایت
  • کل مطالب : 236
  • کل نظرات : 1702
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 537
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 70
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 135
  • بازدید ماه : 380
  • بازدید سال : 1,922
  • بازدید کلی : 1,192,520
  • پشتیبانی
    مرتضی شکری