loading...
سایت رسمی مرتضی پاشایی ( JUST- PASHAEI . IR )
جــــا ســـت پــــا شــا یـــی
سایت رسمی مرحوم مرتضی پاشایی - جاست پاشایی

[برای مشاهده سایز بزرگ, روی عکس کلیک کنید]
[برای نمایش بهتر سایت از مرورگر Firefox استفاده کنید]

آموزش مشاهده کلیپ در سایت جاست پاشایی
اســـلایـــدر

Just-Pashaei.ir

Morteza.Shokri بازدید : 1027 سه شنبه 02 دی 1393 نظرات (13)

چه اتفاقی افتاد که تصمیم به پخش این قطعه با صدای خودتان گرفتید؟

اولاً من احساس کردم با این کار مرتضی هم خوشحال خواهد شد، چون از ابتدا مرتضی این کار را برای من ساخته بود ولی به دلیل یک سری مشکلات شخصی مجال آن پیش نیامده بود که زودتر برای این کار اقدام کنیم و تصمیم گرفتیم کار را به شخص دیگری واگذار کنیم ولی اکنون به خاطر شادی روح مرتضی هم که شده است این کار را طبق قرار اولیه مان با مرتضی خودم می خوانم. تمامی نزدیکان ما شاهد این هستند که مرتضی بارها تاکید کرده بود که برای تو کارهایی خواهم ساخت و شروع به کار خواهی کرد. اگر هم دقت کرده باشید نسخه پخش شده مقدار کوتاهی از ماکت این آهنگ است که دلیل آن بیماری مرتضی و کنسرت هایش بود که زمان کافی برای تکمیل آهنگ نداشتیم. من احساس کردم که می توانم این کار را به صورت کامل بخوانم.

 

در گذشته فعالیت موسیقیایی داشتید ؟

با خود مرتضی در گذشته کارهایی را رکورد کرده بودیم ولی شرایط زندگی و کار این اجازه را به من نمی داد که به صورت جدی به سراغ موسیقی بروم، من در شرکت نفت کارشناس مترجمی زبان انگلیسی هستم و ۱۰ سال است که مشغول کار هستم.

 

من می توانم صریح و بی پرده سوالی را مطرح کنم؟

ما عادت داریم، بفرمایید.

 

این سوال پیش می آید که آیا مصطفی پاشایی از شرایط کنونی با این حرکت سوء استفاده نمی کند؟

شاید این طور برداشت شود ولی من خودم به هیچ وجه این قصد را ندارم و اتفاقا خیلی بر روی این مسئله حساس هستم و تاکید دارم که اینگونه تلقی نشود. بی اغراق موقع ضبط وکال این کار مرتضی را در کنار خود حس میکردم و آرامش عجیبی داشتم. مطمئن هستم که خود مرتضی نیز از این کار راضی است زیرا همواره می گفت بعد از بیماری کارهای خوبی برای تو می سازم ولی افسوس که این بیماری او را از ما گرفت.

 

صدایتان در موسیقی شباهتی به مرتضی دارد؟

بله به صورت ژنتیکی صدای ما شباهت های زیادی دارد و تمام کسانی که تاکنون وکال این کار را توسط من شنیدند صحت این حرف را تایید می کنند.

 

بعد از پخش این کار تصمیم به ادامه فعالیت در حوزه موسیقی دارید؟

خیر، حداقل تا بعد از پخش آلبوم مرتضی تصمیمی برای ادامه فعالیت ندارم، امیدوارم این قطعه کار خوبی از آب در بیاید و برای هرکسی که می شوند قابل قبول باشد.

 

از آلبوم مرتضی چه خبر؟ در چه مرحله ای قرار دارد؟

همه وکال ها آماده است، سعی خودمان را می کنیم تا قبل از پایان سال آلبوم را منتشر کنیم. تمامی ترانه ها را «مهرزاد امیرخانی» سروده است و برای قسمت تنظیم هم در حال مذاکره با بهترین تنظیم کننده ها هستیم و به زودی کار تنظیم ها نیز آغاز می شود. تمامی کسانی که کارها را تا کنون شنیده اند اذعان دارند که کارهای ماندگار و خوبی از آب در می آید.

 

حرف آخر:

از «مهرزاد امیرخانی» و «معین راهبر» نهایت تشکر را به خاطر همکاری و رفاقت بی حد و مرزشان دارم. قطعه «سرت رو برنگردوندی» با ترانه مهرزاد امیرخانی و تنظیم معین راهبر روز چهارشنبه از تمامی سایت های معتبر منتشر خواهد شد. همچنین امیدوارم مردم بدانند که این کار صرفا بر اساس علاقه خود مرتضی بوده است و هیچ گونه سو استفاده ای در کار نیست. امیدوارم روح مرتضی همواره در آرامش باشد و برای تمام کسانی که به مشکل مرتضی مبتلا هستند نیز آرزوی سلامتی کامل دارم.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط MINA در تاریخ 1393/10/24 و 17:58 دقیقه ارسال شده است

اگر خود مرتضی میخواند خیلی بهتر بود شکلک

این نظر توسط علی در تاریخ 1393/10/07 و 10:12 دقیقه ارسال شده است

سلام
آهنگ خوبی بود. ولی من موندم آقا مصطفی چه جوری تونسته بغضشو نگه داره و این آهنگ رو بخونه. من که میخوام یه مقداری همخونی کنم بغضم میگیره و نمیتونم ادامه بدم. واقعا که هنوزم بعد این مدت آروم نشدم.

این نظر توسط f در تاریخ 1393/10/06 و 11:09 دقیقه ارسال شده است

سلام اقای شکری من می تونم از مطلبها وعکسهای وبسایت شما برای وب خودم استفاده کنم؟
پاسخ : سلام بله فقط با درج منبع سایت جاست پاشایی

این نظر توسط فاطمه در تاریخ 1393/10/05 و 0:16 دقیقه ارسال شده است

تا قبل از کنسرتاي تهران شما عکساي زيادي رو از مرتضي پيدا نميکنين.چون به گفته ي خود مرتضي زياد اهل عکس انداختن نبود و دوست داشت آروم و بي سرو صدا بالا بياد.تو همون عکساي قديمي هم معمولا با هم بودن.مطمئن باشين شما از مصطفي به مرتضي نزديکتر نبودين.چون حتي يکي مثه من با صداي مرتضي زندگي کردم.ولي مصطفي با خود مرتضي زندگي کرد.من خودم اينقدر به فکر مرتضي بودم که بيشتر از 20 تا شعر براش گفتم.و کلي عکس نوشته براشون درست کردم.طوري که حتي يه بار مرتضي يکي از اون عکسايي که براش فرستاده بودم رو گذاشت رو پيجش.منظورم ازين حرفا اين بود که منم مثه شما طرفدار خيلي خيلي خيلي پر و پا قرص مرتضام.ولي مرتضي واقعا با مصطفي صميمي بود.ما تو گفتار عاميانه ميگيم فلاني و فلاني عين داداش هم ميمونن.اينا که واقعن داداش بودن.
در مورد تاريخ آهنگ هم بايد بگم که مصطفي ميتونست اين کارو بذاره بعدا انجام بده.اما به خاطر ما يعني خونواده ي خاص اينو با هر غمي که داشت خوند.اونوقت شما ميگين به خاطر معروف شدن خودش خونده.ضمنا اين نکته رو هم بگم که مرتضي اين آهنگو در اصل براي داداشش ساخته بود.و اينطور نبوده که مصطفي بخواد از موقعيت سوء استفاده کنه.

این نظر توسط فرزانه از مشهد در تاریخ 1393/10/04 و 21:49 دقیقه ارسال شده است

سلام به همگی
من با حرفهای علی در این تیکه که میگه \"گر کسی باشد که اشکال نداشته باشه از نام مرتضی استفاده کنه اون اقا مصطفی است نه افرادی که بعد از فوتش امدن گفتن ما دوست صمیمی مرتضی بودیم نامزد مرتضی بودیم و...\" بسیار موافقم، علی آقا خیلی عاقلی................................

این نظر توسط شاکی در تاریخ 1393/10/04 و 18:07 دقیقه ارسال شده است

aشما دارید بچه بازی در میارید که واقعیت و نمی بینید. شما باید برید چندین تا عکس نه یه عکس پیدا کنید که قبل از مشهور شدن و کنسرت دادن مرتضی در تهران، برادرشم باهاش بوده.به هیچ عنوان نبود.ضمنا متن و یکبار دیگه بخونید اصلا گفته نشد قبل از فوت مرتضی برادرش کجا بوده، بلکه گفته شد قبل از شناخته شدنش هیچ کجا دیده نشد. ولی به محض اینکه شروع کردن تهران کنسرت گذاشتن ایشون سرو کله اش پیدا شد. ضمنا بنده به آقا مصطفی توهین نکردم فقط گفتم یادت باشه جایگاه مرتضی و خودت و قاطی نکنی و دور برنداری چون به خودت و شخصیتت لطمه میزنی. چون قدر و منزلت و ارزش مرتضی ثابت شده است. پس قرار نیست هر وقت واقعیت را به کسی یادآور شد اسم توهین روش بذارید. ضمنا وقتی گفته میشه توی چهل روزی که شخصا روزی نبودی که به یاد مرتضی اشک نریزم و از ایزد بخاطر بردنش گله نکنم(البته میدانم الان مدعیانی مثل فاطمه خانم پیدا میشن و در مذمت گله گذاری به درگاه خداوند به بنده می توپند)ولی این یک موضوع شخصی است میان خودم با خدای خودم پس به کسی ارتباطی نداره من با در این مورد خدا چه می گویم.داشتم می گفتم، وقتی من که صد پله دورتر از وابستگی فامیلی آقا مصطفی با مرتضی نازنین هستم،روزگاری تلخ را می گذرانم و حتی نمی توانم درست و حسابی درس بخوانم چطور برادر وی به استودیو میرود آهنگ مرتضی را به نام خود مصادره می کند و دم از این میزند که می خواهم نامش را زنده نگه دارم. شما نمیشد یه مدت صبر می کردی حداقل شب عید اینکار و می کردی؟ انقدر عجله داشتی برادر...به هرحال این اعتراض به آقا مصطفی باقیست، توجیهی هم ندارد،کسانی هم که سعی دارند این اقدام را لاپوشانی کنند،هیچ تآثیری در افکار بسیاری از هواداران واقعی مرتضی عزیز ندارد.

این نظر توسط asma در تاریخ 1393/10/04 و 12:56 دقیقه ارسال شده است

آقا مصطفی هم دادای آقا مرتضی مونه برای همین حرفی نمیمونهشکلک

این نظر توسط علی در تاریخ 1393/10/04 و 12:00 دقیقه ارسال شده است

من نمیدونم چه طور به خودتون اجازه میدهید که با مصطفی این طوری حرف بزنید مصطفی کسی بود که به خاطر طرفدارای مرتضی راه مرتضی رو ادامه داد واینستاش رو نبست تا بازهم یاد مرتضی برای همیشه جاودان بمونه بعد شما میگید داره سو استفاده میکنه چرا میگویید که مصطفی قبل از فوت برادرش هیچ جا نبود اگر کلیپ های اقای دلیوند رو بینید متوجه میشوید که ایشون توی همه ی کنسرت ها توی پشت صحنه داشت به مرتضی کمک میکرد بعدشم اگر کسی باشد که اشکال نداشته باشه از نام مرتضی استفاده کنه اون اقا مصطفی است نه افرادی که بعد از فوتش امدن گفتن ما دوست صمیمی مرتضی بودیم نامزد مرتضی بودیم و...بعدشم لازم نیست همه ی افراد بیان جلوی دوربین خودشون رو بزنند وگریه کنند تا همه بفهمند که اون ادم داغدار وناراحته امیدوارم به جای اینکه شروع کنیم به زدن حرف های ناروا وناراحت کردن مرتضی وخانواده اش باعث ارامش شون بشیم

این نظر توسط فاطمه در تاریخ 1393/10/04 و 2:13 دقیقه ارسال شده است

ببخشيد شمايي که اسمتون شاکيه:
واقعا طرفدار مرتضايي؟ها؟اسم خودتو گذاشتي خونواده خاصي؟
اگه واقعا اينطوره پس چرا داري توهين ميکني؟
من هر چي ميگم از رو سند ميگم.اگه واقعا طرفدار مرتضي بودي بايد پستاي فيسبوکشو يادت باشه.پارسال اسفند ماه بود که مرتضي آهنگ روز برفي رو داد.يادته تو جواب انتقادا چي گفت؟گفت طرفداراي من توهين کردن بلد نيستن چون من بلد نيستم.يه بار ديگه هم باز همون موقعا گفتن که:هنر سليقه اي هستش اگه دوست ندارين کارو ميتونين گوش ندين!نه اينکه کسي رو زير سوال ببرين.
اگه واقعا طرفدار مرتضايين خوب بايد بدونين اينارو.اگر هم که نميدونستين الآن ميدونين.دوست نداري گوش نده.چرا توهين ميکني؟
ضمنا تو که از هيچي خبر نداري چرا مياي ميگي مصطفي پيش مرتضي نبوده؟ پس کي بود که اکثر وقتا باهاش بود.يه نگاه به عکساي سلفيشون بندازي بد نيس ها!
بعدشم لطفا اداي طرفداراي واقعي رو در نيارين.يکي ببينه واسه ما بد ميشه.







و شما آقاي شکري.از شما انتظار نداشتم.شمايي که قرار بود واسه مرتضي سايت بسازين و هميشه طرفدارش بودين الآن که نيست بايد پشتشو خالي کنين؟
برادر مرتضي هم مثه مرتضي.اونم مثه ما ناراحته.هدفش هم زنده موندن ياد مرتضاس.

این نظر توسط محدثه در تاریخ 1393/10/03 و 1:14 دقیقه ارسال شده است

ما با صدای مرتضی خاطره داریم اون به اوج رفت و اسطوره شد لطفا خرابش نکنیدشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از آلبوم اسمش عشقه تا چه حد راضی هستید ؟
    اینستاگرام سایت
    اینستاگرام جاست پاشایی (سایت رسمی مرتضی پاشایی)

    آمار سایت
  • کل مطالب : 236
  • کل نظرات : 1702
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 537
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 131
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 196
  • بازدید ماه : 441
  • بازدید سال : 1,983
  • بازدید کلی : 1,192,581
  • پشتیبانی
    مرتضی شکری