loading...
سایت رسمی مرتضی پاشایی ( JUST- PASHAEI . IR )
جــــا ســـت پــــا شــا یـــی
سایت رسمی مرحوم مرتضی پاشایی - جاست پاشایی

[برای مشاهده سایز بزرگ, روی عکس کلیک کنید]
[برای نمایش بهتر سایت از مرورگر Firefox استفاده کنید]

آموزش مشاهده کلیپ در سایت جاست پاشایی
اســـلایـــدر

Just-Pashaei.ir

Morteza.Shokri بازدید : 379 جمعه 28 آذر 1393 نظرات (10)
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط asma در تاریخ 1393/10/03 و 22:26 دقیقه ارسال شده است

خیلی زیبا شکلک

این نظر توسط Maryam در تاریخ 1393/09/30 و 0:15 دقیقه ارسال شده است

میگن مراسم چهلمــــــت داره نزدیک میشه
اما من باورم نمیشه از پیش ما رفتی ،به خودم میگم باز هم رفتنت شایعست .
چه طور دلت اومد بری بعده این همه خاطره با هوادارات
کاش هیچ وقت تو مهر ماه ، کنسرتت نیومده بودم ، اگر نیومده بودم اینقدر نمی سوختم بعد نزدیک یک ماه گفتند تو واسه ی همیشه رقتی!!! مگه میشه!!!
مگه میشه یک عمر با خاطراتت سپری کنم !!!
من نزدیک 40 روزه که برات می نویسم ا نوشته هام پر از اشکه،خیسه خیسه ،
ولی ظاهرا یکی هست که نامه هامو دیگه نمی خونه ،باور کنم اون یکی ، یعنی تویی !!!! این کار ا از تو بعیده !!
پنج شنبه باز مردم برات کنسرت دارند ،اما صداشون به مخملییه صدای تو نیست.
منتظرمون باش.


این نظر توسط yasaman در تاریخ 1393/09/29 و 19:23 دقیقه ارسال شده است

ممنون، اینکه با حضور خود مرتضاست خیلی خوبه

این نظر توسط mohammad در تاریخ 1393/09/29 و 18:23 دقیقه ارسال شده است

سلام اقای مدیر
اقای مصطفی پاشایی گفتن ک قسمتایی از کلیپ رو دزدیدن واین کلیپ اصلی نیست
اگه میشه به احترام مرتضی پاشایی این ویدئو رو پاکش کنید
لطف بزرگی میکنی..........................................
شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : سلام.
عزیز این کلیپ دزدیده نشده...یه کلیپ دیگه هم هست که اونم برای نگران منی هستش که اونو شاهین جان آماده کردن اونم پخش میشه به زودی

این نظر توسط محمد فولادی در تاریخ 1393/09/29 و 17:32 دقیقه ارسال شده است

سلام داداش راستی میتونی قالب بسازی برام برا معین من رو اون ایمیل که دادینم پیام دادم ولی کسی جوابمو نداد
پاسخ : سلام اوکی

این نظر توسط محمد فولادی در تاریخ 1393/09/29 و 17:27 دقیقه ارسال شده است

سلام میتونی بنر منو داخل سایتت بزاری منم بنر تو رو میارم بیا به وبم وبنر مو بردار ممنون
پاسخ : سلام شرمنده تبادل نداریم

این نظر توسط آرمیـــــن در تاریخ 1393/09/29 و 16:54 دقیقه ارسال شده است

آخر این که میره تو کنسرت اون کنسرت کدومشه مال کدوم شهره
پاسخ : احتمالا تهرانه

این نظر توسط Zahra.p98 در تاریخ 1393/09/29 و 16:27 دقیقه ارسال شده است

واقعا زیباست
لطفا فیلم های بیشتری بذار ممنون میشمشکلک

این نظر توسط عشق ناب در تاریخ 1393/09/28 و 23:43 دقیقه ارسال شده است


اگر خدا در دلها جاري باشد تنهايي معني ندارد

پيش ما هم بياين خوشحال ميشيم

****

پيش من هم بياين خوشحال ميشم


این نظر توسط عشق ناب در تاریخ 1393/09/28 و 23:05 دقیقه ارسال شده است


اگر خدا در دلها جاري باشد تنهايي معني ندارد

پيش ما هم بياين خوشحال ميشيم

****

پيش من هم بياين خوشحال ميشم



کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از آلبوم اسمش عشقه تا چه حد راضی هستید ؟
    اینستاگرام سایت
    اینستاگرام جاست پاشایی (سایت رسمی مرتضی پاشایی)

    آمار سایت
  • کل مطالب : 236
  • کل نظرات : 1702
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 537
  • آی پی امروز : 72
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 79
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 150
  • بازدید ماه : 119
  • بازدید سال : 1,661
  • بازدید کلی : 1,192,259
  • پشتیبانی
    مرتضی شکری