loading...
سایت رسمی مرتضی پاشایی ( JUST- PASHAEI . IR )
جــــا ســـت پــــا شــا یـــی
سایت رسمی مرحوم مرتضی پاشایی - جاست پاشایی

[برای مشاهده سایز بزرگ, روی عکس کلیک کنید]
[برای نمایش بهتر سایت از مرورگر Firefox استفاده کنید]

آموزش مشاهده کلیپ در سایت جاست پاشایی
اســـلایـــدر

Just-Pashaei.ir

Morteza.shokri بازدید : 2666 یکشنبه 26 مرداد 1393 نظرات (16)

    د ا نــــــــلــــــو د            د ا نــــــــلــــــو د     

 

     دل من دل تو                      بیا برگرد         

 

 حجم : 17 مگابایت         حجم : 28 مگابایت

 

کیفیت : Mp4                   کیفیت : Mp4

 

             مدت زمان : 3:30 دقیقه           مدت زمان : 6 دقیقه                      

 


    د ا نــــــــلــــــو د            د ا نــــــــلــــــو د     

 

     جاده یک طرفه                      نگران منی         

 

 حجم : 26 مگابایت         حجم : 18 مگابایت  

 

کیفیت : Mp4                   کیفیت : Mp4

 

               مدت زمان : 6:30 دقیقه           مدت زمان : 4:30 دقیقه                      

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط shamim در تاریخ 1393/08/24 و 15:38 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلکشکلک :\'(

این نظر توسط عضو خونواده ي خاص در تاریخ 1393/05/31 و 15:53 دقیقه ارسال شده است

پيداش کردين؟؟؟
پاسخ : دوست عزیز اینجا چت روم نیست که....بعدا پیگیری میشه ببینیم چیه...

این نظر توسط عضو خونواده ي خاص در تاریخ 1393/05/31 و 14:30 دقیقه ارسال شده است

اگه برين رو اينستاگرام توي قسمت کامنتاي يکي از سه تا پست اخير نوشته شده دردنامه ي مرتضي پاشايي و درباره ي اينکه عده اي دارن حق زنده بودن رو از امپراطور بگيرن نوشته شده.آخرش هم نوشته مرتضي پاشايي.يعني اين حرفا از زبان امپراطورن.من دقيقا مطمئن نيستم کي اين حرفارو گفته.گفتم اگه ميشه برين رو پيج اين که اينا رو نوشته ببينين کيه.

این نظر توسط عضو خونواده ي خاص در تاریخ 1393/05/31 و 10:01 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشين.
ديروز رفتم رو اينستاگرام امپراطور ديدم يه نفر تو قسمت کامنتا نوشته دردنامه ي مرتضي پاشايي.
ديروز بش توجه نکردم و گفتم اگه خود امپراطور گفته باشه پس چرا تو کامنتاس؟؟؟؟
ولي امروز تو سايت خاص پاشايي باز همونو ديدم.
متاسفانه ديروز لپ تابم خونه ي مامان بزرگم برده بودم شارژرش جا مونده.باگوشيم هم عضويت ميخواد گفتم اگه ميشه يه سر برين اينستا ببينين کي گذاشته.اصن اوني که گذاشته طرفدار امپراطوره؟؟؟؟
ممنونم.
پاسخ : سلام من كاملا متوجه نشدم ولي بازم سر ميزنيم

این نظر توسط فاطمه در تاریخ 1393/05/29 و 16:01 دقیقه ارسال شده است

ايشالا

این نظر توسط امیرحسین در تاریخ 1393/05/29 و 14:37 دقیقه ارسال شده است

سلام اقا مرتضی یه سوال اسم البوم مرتضی پاشایی چیه
پاسخ : اسمش عشقه

این نظر توسط فاطمه در تاریخ 1393/05/29 و 13:13 دقیقه ارسال شده است

خب اينو از همون اول ميگفتين.
آره دوستام دارن.اتفاقا هموني که دفعه ي قبل فرستاده بود ميتونه دوباره بفرسته.بازم ممنونم.
پاسخ : شرمنده انشالا که مرتضی میبینه عکساتون رو

این نظر توسط امیرحسین در تاریخ 1393/05/29 و 12:01 دقیقه ارسال شده است

زمان پخش البوم و اهنگ قلبم رو تکراره مرتضی پاشایی رو به من بگید....
پاسخ : دقیق معلوم نیست

این نظر توسط فاطمه در تاریخ 1393/05/29 و 1:50 دقیقه ارسال شده است

Http://s5.picofile.com/file/8136011542/ziadi.jpg اينم از آدرس اوليش.
الآن شب بخير من تا فکرم پيش اينه خوابم نمي بره!!!!!!
پاسخ : دوست عزیز اگه دوستی یا آشنایی داری که فیسبوک میره فک کنم بهتر باشه به ایشون بدی به آقای پاشایی بفرستن....

این نظر توسط فاطمه در تاریخ 1393/05/29 و 1:41 دقیقه ارسال شده است

الآن يکيشونو آپلود کردم.بقيه رو فردا ميفرستم.(احتمالا صب)
آدرس همينم فردا صب براتون ميذارم.ممنونم .شب به خير.


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از آلبوم اسمش عشقه تا چه حد راضی هستید ؟
    اینستاگرام سایت
    اینستاگرام جاست پاشایی (سایت رسمی مرتضی پاشایی)

    آمار سایت
  • کل مطالب : 236
  • کل نظرات : 1702
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 537
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 251
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 316
  • بازدید ماه : 561
  • بازدید سال : 2,103
  • بازدید کلی : 1,192,701
  • پشتیبانی
    مرتضی شکری