loading...
سایت رسمی مرتضی پاشایی ( JUST- PASHAEI . IR )
جــــا ســـت پــــا شــا یـــی
سایت رسمی مرحوم مرتضی پاشایی - جاست پاشایی

[برای مشاهده سایز بزرگ, روی عکس کلیک کنید]
[برای نمایش بهتر سایت از مرورگر Firefox استفاده کنید]

آموزش مشاهده کلیپ در سایت جاست پاشایی
اســـلایـــدر

Just-Pashaei.ir

Morteza.Shokri بازدید : 322 یکشنبه 11 آبان 1393 نظرات (6)

" با سلام به همه هوادارای عزیز "

قالب جدید و خاص جاست پاشایی رو دارم طراحی میکنم و بیشتر کاراش تموم شده

این قالب روی این سایت پیاده نخواهد شد....و قالب سایت Just-Pashaei.ir (سایت رسمی هواداران مرتضی پاشایی) عوض نمیشه.

قالب جدید بر روی سایت جدید پیاده خواهد شد,

با عنوان سایت رسمی مرتضی پاشایی .

" سایت جدید, تنها سایت رسمی و معتبر مرتضی پاشایی خواهد بود "

آدرس سایت بزودی اعلام خواهد شد

ممنونیم از صبوری شما عزیزان

دوستتون دارم

" مرتــضــی شــکــری "

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط vahid sahneh در تاریخ 1394/05/06 و 16:36 دقیقه ارسال شده است

سلام
خوشحالم که رسمی میشید ولی یه چیز...
شما هم مثل 2 سایت میشید؟؟؟؟؟؟؟؟
من اکه دیدم سایت .in مرتضی عزیز رسمی ترینه...
ولی نمی دونم چه رسمی باشید چه .... سایت خوبی دارید ولی قالب خیلی بدی دارید(ببخشیدا)
پاسخ : سلام.
مرتضی پاشایی هیچ سایت رسمی نداره......اون سایت رو هم که شما دیدین آقای مصطفی پاشایی بعد فوت مرتضی معرفی کردن ! نه مرتضی !
مرتضی قبل از فوتش هیچی سایتی رو سایت رسمی خود معرفی نکرده بود

این نظر توسط داوود در تاریخ 1393/09/05 و 23:55 دقیقه ارسال شده است

با سلام ...
منو تو غم خودتون شریک بدونید منم یکی از طرفدارهای مرتضی پاشایی هستم هنوز برام سخته باورش کنم که نیست اما برای من زندست تا ابد
وب سایت جاست پاشایی من خیلی وقته می شناسم نمیدونم چی شد که یدفعه غیبتون زد ...
بطور اتفاقی وبتونو دیدم واقعا دستتون درد نکنه که مطالب جدید میزارید ...
خیلی دوست دارم با تمام وب سایتها و یا وبلاگنویسهایی که در زمینه مرتضی پاشایی فعالیت می کنند تبادل لینک یا تبادل بنر داشته باشم .
اگر مایل بودید قسمت نظرات و یا تماس با ما منتظر شما هستم .
منم دلم گرفته از رفتن مرتضی بعضی وقتا آدم بغضش می گیره
موفق باشید
داوود
پاسخ : سلام لطف دارین....تبادل لینک نداریم عزیز

این نظر توسط رزیتا در تاریخ 1393/08/28 و 16:34 دقیقه ارسال شده است

خدارحمت کنه مرتضی پاشایی رو روحش شاد شکلکشکلکممنون از شما اقای شکری
پاسخ : خواهش میکنم

این نظر توسط فاطمه در تاریخ 1393/08/13 و 17:27 دقیقه ارسال شده است

واقعا!!!!!!!!!!!!!!!!!!
يعني به درخواست مرتضي پاشايي درست شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چه عالي!
ميگم .ir هستش؟
آخه چن وقت پيش يه پست گذاشته بود که قراره سايت درست کنه.ولي گفته بود .com باشه بهتره.
هر چي باشه واسه من که فرقي نداره.ولي خوبيش اينه مثه فيس بوک نيس که فقط يه عده بتونن برن.
ميگم نکنه اين همون سورپرايز امپراطوره که قبل ماه رمضون قولشو داده بود؟؟؟؟؟
پاسخ : سلام.
بله واقعا.
نه .ir نیست.

این نظر توسط میترا در تاریخ 1393/08/12 و 21:54 دقیقه ارسال شده است

خب ینی این سایتی ک میگین از این سایت کامل تره و اطلاعات بیشتری داره ؟؟؟
پاسخ : کلا ساختار سایت جدید با این سایت فرق میکنه....قشنگتره.....

این نظر توسط امیرحسین در تاریخ 1393/08/12 و 9:59 دقیقه ارسال شده است

سلام مرتضی جان اگه منظورت سایت رسمی مرتضی پاشایی که اون امادست ..ادرسش هم http://www.******/ است
پاسخ : سلام....
نه عزیزم مرتضی پاشایی هیچ سایت رسمی نداره....
این سایت که طراحی شده,خود مرتضی درجریان هست و احتمالا در صقحه رسمی فیسبوکش اعلام خواهد کرد.
موفق باشی


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از آلبوم اسمش عشقه تا چه حد راضی هستید ؟
    اینستاگرام سایت
    اینستاگرام جاست پاشایی (سایت رسمی مرتضی پاشایی)

    آمار سایت
  • کل مطالب : 236
  • کل نظرات : 1702
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 537
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 447
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 512
  • بازدید ماه : 757
  • بازدید سال : 2,299
  • بازدید کلی : 1,192,897
  • پشتیبانی
    مرتضی شکری