loading...
سایت رسمی مرتضی پاشایی ( JUST- PASHAEI . IR )
جــــا ســـت پــــا شــا یـــی
سایت رسمی مرحوم مرتضی پاشایی - جاست پاشایی

[برای مشاهده سایز بزرگ, روی عکس کلیک کنید]
[برای نمایش بهتر سایت از مرورگر Firefox استفاده کنید]

آموزش مشاهده کلیپ در سایت جاست پاشایی
اســـلایـــدر

Just-Pashaei.ir

Morteza.Shokri بازدید : 337 سه شنبه 20 آبان 1393 نظرات (9)

حال و اوضاع مرتضی پاشایی رو به بهبودی است

این دستگاه نشانگر اعلاعم حیاتی مرتضی پاشایی و نسبت به روزهای گذشته بهتره و آرومتر برای سلامتیش دعا کنید و از تجمع درجلوی بیمارستان خوداری کنید تا دکترها و مسعولین مراقب بتونن با تمرکز بهتری خدمات درمانی و رسیدگی را انجام بدن با تشکراز لطف ومعرفت ودرک شما لطفا به شایعات بی اساسی که از زبان من اعلام میشه توجه نکنید که همش کذبه


مهدی کرد

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط آزاده در تاریخ 1393/08/21 و 9:04 دقیقه ارسال شده است

سلام از اخبار لحظه به لحظه تون ممنونم همش پیگیر حال آقای پاشایی هستم و البته خیلی نگران.
مرتضی جان نذار بیشتر از این چشمان ما گریان بماند. منتظرت هستیم . بجنگ که پیروز تویی.

این نظر توسط sana در تاریخ 1393/08/20 و 21:20 دقیقه ارسال شده است

مرتضی جان!سلام.
من سنا هستم و21 ساله.یکی از هوادارای شما.وقتی تبریز بودید خیلی میخواستم بیام اما متاسفانه بلیط گیرمون نیومد.منتظریم بازم بیای.ما خانوادگی همه دوست داریم وبرات دعا میکنیم که صدای آهنگ های جدیدت بازم تو خونمون طنین انداز بشه!
خواهر هفت سالم همه آهنگ های شما رو حفظه.مخصوصا آهنگ ماه عسل رو پا به پای صدای شما میخونه.این پیام از زبون اسمای هفت سالس:من میخواهم شما هرچه زود تر بهتر شوید تا بتوانید آواز خوب بخوانید.من شما را دوست دارم.و این پیام از طرف خواهر نه سالم حسنا است:من شما را خیلی دوست دارمومن برایتان دعا میکنم خوب شوید.مادرم:من میدانم شما قوی هستید و حتما پیروز میشوید!اصلا فراموشمان نمیشوید و در هر لحظه دعا گویتانیم.پدرم:آقا مرتضی بازم بیاتبریزمنتظریم.
مرتضی جان!منتظر صدای آرامش بخشت هستم.با آهنگ هایت خندیدم و گریه کردم.الان منتظرم زود برگردی آقای موسیقی پاپ ایران!!!!
پاسخ : عالی....خانواده خاص

این نظر توسط حسین 18 در تاریخ 1393/08/20 و 16:47 دقیقه ارسال شده است

لطفا به حرفای مفت گوش نکنید(با عرض معذرت)
اینقدی خوب هست که عمل صفراشم کنسل شده
به امید سلامتیش

این نظر توسط فاطمه در تاریخ 1393/08/20 و 16:35 دقیقه ارسال شده است

آها
Ok
ببخشيد .اشتباه خونده بودم.خخخخخخخخخخخ
اينقد که از بهبودي مرتضي خوشحالم که خوندن هم يادم رفته!!!!!!!!

این نظر توسط فاطمه در تاریخ 1393/08/20 و 15:02 دقیقه ارسال شده است

ا چرا مهدي به خودش حرف زده؟گفته:لطفا به شايعات به اساسي که از طرف من اعلام ميشه توجه نکنيد.
از طرف من!!!!!!!!!!
اشکالي نداره البته لابد عجله اي نوشته.مهم مفهوم پيامشه.
پاسخ : منظورش اینه بعضی ها میان از زبون مهدی و مهرزاد چیزای الکی مینوسین میگن بعد شایعه دست میکنن..... ( شایعات بی اساسی که از زبان من ... )
اشتباه متوجه شدین !

این نظر توسط ستاره در تاریخ 1393/08/20 و 14:50 دقیقه ارسال شده است

یک هفته س کار ما شده دعا و نذر و نیاز واسه مرتضی عزیز

خدارو قسم میدم به حرمت این ماه مرتضی و تموم مرضارو شفابد.

آمین.
پاسخ : آمین

این نظر توسط fafa در تاریخ 1393/08/20 و 14:11 دقیقه ارسال شده است

به اميد خدا زود خوب ميشي مرتضي جان ما منتظر شنيدن دوباره صدات هستيم دوباره ديدنت روي صحنه
ممنون از اطلاع رساني مديرشکلک

این نظر توسط فریبا در تاریخ 1393/08/20 و 14:05 دقیقه ارسال شده است

سلام واقعا از لطف شما ممنونم که ما را از حال مرتضی عزیز مطلع میکنید و اجازه ندهید که افراد فرصت طلب شایعه سازی کنند. دعا گویش هستیم.مرسی
پاسخ : سلام خواهش میکنم.

این نظر توسط نازنین در تاریخ 1393/08/20 و 13:25 دقیقه ارسال شده است

ایشالا زودترخوب بشی مرتضی عاشقتمشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از آلبوم اسمش عشقه تا چه حد راضی هستید ؟
    اینستاگرام سایت
    اینستاگرام جاست پاشایی (سایت رسمی مرتضی پاشایی)

    آمار سایت
  • کل مطالب : 236
  • کل نظرات : 1702
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 537
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 122
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 187
  • بازدید ماه : 432
  • بازدید سال : 1,974
  • بازدید کلی : 1,192,572
  • پشتیبانی
    مرتضی شکری