loading...
سایت رسمی مرتضی پاشایی ( JUST- PASHAEI . IR )
جــــا ســـت پــــا شــا یـــی
سایت رسمی مرحوم مرتضی پاشایی - جاست پاشایی

[برای مشاهده سایز بزرگ, روی عکس کلیک کنید]
[برای نمایش بهتر سایت از مرورگر Firefox استفاده کنید]

آموزش مشاهده کلیپ در سایت جاست پاشایی
اســـلایـــدر

Just-Pashaei.ir

Morteza.Shokri بازدید : 431 سه شنبه 11 آذر 1393 نظرات (6)

دانلود آهنگ مرتضی پاشایی به نام مهمون

 

یک آهنگ پخش نشده دیگه از مرحوم مرتضی پاشایی به نام مهمون

+ متن آهنگ

این کار بازخوانی آهنگ دل دیوونه داریوش هست که تاکنون پخش نشده است.

تنظیم موزیک ترانه : مرتضی پاشایی

|

دانلود آهنگ مرحوم مرتضی پاشایی به نام مهمون

|

دانـــــلـــــود

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط IM Negar در تاریخ 1393/09/14 و 21:18 دقیقه ارسال شده است

hame chi alie b kasi ham rabti nadare ke ahang inja pakhsh mishe to b karet edame bede hich vaght az yade havadarash nmere

این نظر توسط فاطمه در تاریخ 1393/09/12 و 14:04 دقیقه ارسال شده است

سلام.
اگه يادتون باشه پنج شيش ماه پيش من خواستم اين آهنگو براتون بفرستم.ولي نخواستين.
ولي باز خوب شد که الآن گذاشتين ولي کاش همون موقع ميذاشتين رو سايت.

این نظر توسط طرفدار اسطوره (دانیال ) در تاریخ 1393/09/12 و 11:55 دقیقه ارسال شده است

سلام واقعا مون بابت این آهنگ

من شخصا با آهنگاش خاطره زیاد دارم چه در روزهای سختی چه در روزهای خوشی
با شنیدن صداش پاشایی همیشه کنارم بود

از طرف خودم به طرفداران مرحوم مرتضی پاشایی عزیز تسلیت عرض میکنم
از شما هم بابت چنین سایتی تشکر و قدردانی میکنم
پاسخ : سلام خواهش میکنم

این نظر توسط یلدا در تاریخ 1393/09/11 و 23:53 دقیقه ارسال شده است

انالله واناالیه راجعون روحش شاد ویادش گرامی

این نظر توسط nima در تاریخ 1393/09/11 و 15:40 دقیقه ارسال شده است

سلام
چرا من این اهنگ رو رو پارسال دانلود کرده بودم؟شکلکشکلکشکلکشکلک
فکر کنم از سایت کلوپ هواداران دانلود کرده بودم

خواهشا اگه اهنگ دیگه ای دارین بذارین گوش بدیم
و ممنون از مدیریت اسن سایت خیلی زحمت میکشی
خسته نباشید.
پاسخ : سلام....بعله آهنگ قدیمی هستش....
باشه چشم

این نظر توسط مهدی در تاریخ 1393/09/11 و 11:27 دقیقه ارسال شده است

تا وقتی خودش بود این اهنگا پخش نمیشد... حتما راضی نبوده دیگه ...با پخش این اهنگا فقط به محبوبیت مرتضی لطمه میزنید و بس!!!
پاسخ : دوستانی که راضی نیستن این آهنگا پخش بشه میتونن این سایت تشریف نیارن....


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از آلبوم اسمش عشقه تا چه حد راضی هستید ؟
    اینستاگرام سایت
    اینستاگرام جاست پاشایی (سایت رسمی مرتضی پاشایی)

    آمار سایت
  • کل مطالب : 236
  • کل نظرات : 1702
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 537
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 337
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 402
  • بازدید ماه : 647
  • بازدید سال : 2,189
  • بازدید کلی : 1,192,787
  • پشتیبانی
    مرتضی شکری