loading...
سایت رسمی مرتضی پاشایی ( JUST- PASHAEI . IR )
جــــا ســـت پــــا شــا یـــی
سایت رسمی مرحوم مرتضی پاشایی - جاست پاشایی

[برای مشاهده سایز بزرگ, روی عکس کلیک کنید]
[برای نمایش بهتر سایت از مرورگر Firefox استفاده کنید]

آموزش مشاهده کلیپ در سایت جاست پاشایی
اســـلایـــدر

Just-Pashaei.ir

Morteza.Shokri بازدید : 2219 جمعه 23 آبان 1393 نظرات (37)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Reyhane در تاریخ 1393/08/27 و 21:48 دقیقه ارسال شده است

من اطمینان خاطر دارم که مرتضی مرتکب هیچ گناهی نشده
روحش آرام
در قلب مایی مرتضیشکلک

این نظر توسط شیما در تاریخ 1393/08/26 و 15:10 دقیقه ارسال شده است

.....باشه تو برو من مانع رفتنت نمیشم.....اما بدون من خیلی وقته دوست دارم برم
همونجایی که تو هستی....خوش بحالت.همچنان منتظر اون لحظه میمونم....خداحافظ برای همیشه....

این نظر توسط دنیا در تاریخ 1393/08/25 و 12:51 دقیقه ارسال شده است

عزیزانم! مرتضای زیبا الان به خنده و نور تبدیل شده. بخندید تا باهاش یکی بشید.

این نظر توسط poyan در تاریخ 1393/08/24 و 20:44 دقیقه ارسال شده است

خدا حافظ امپراطور موسیقی ایران

این نظر توسط faeze در تاریخ 1393/08/24 و 9:54 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلکشکلک
delemon tang mishe barash
\"میم\" مثل \" مرتضی پاشایی\" راوی عشق

این نظر توسط مریم در تاریخ 1393/08/24 و 2:15 دقیقه ارسال شده است

آخه چرا؟؟؟ خدای من چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

این نظر توسط مهشید در تاریخ 1393/08/24 و 2:08 دقیقه ارسال شده است

اصلا باورم نمیشه یا بهتر بگم نمیخوام باور کنم :\'(

این نظر توسط فاطمه در تاریخ 1393/08/24 و 1:18 دقیقه ارسال شده است

سلام.تسليت ميگم اين غم و مصيبت بزرگ رو به همه.
الآن داشتم با خودم فکر مي کردم که مرتضي به چي نياز داره وچطوري ميتونم کمکش کنم.که راحت باشه.تو فکر کردنام به اين نتيجه رسيدم که گريه کردن من دردي رو درمون نميکنه و فايده اي نداره.
الآن مرتضي بيشتر از هميشه به دعا هاي ما نياز داره.ميدونم نبايد اين جمله رو بگم و گفتنش هم واسه خودم سخته ولي پس فردا شب ، شب اول قبرشه.ما بايد کاري کنيم که روحش آزاد تر و خوشحالتر باشه.ميدونم شايد پاکتر از امپراطورمونه هيچ جاي اين کره ي خاکه پيدا نکنيم.ولي به هر حال هر کسي تو زندگيش واسه يه بار هم که شده مرتکب گناه ميشه.
نظر من اينه که براي شادي روحش بيايم قرآن ختم کنيم.شما اگه اين مطلب رو روي صفحه ي اصلي سايت بذارين طرفداراي واقعي امپراطور ميان و هر کي يه جز رو ميخونه.هر کي هم هر جزئي رو که انتخاب کرد تو قسمت کامنتا بذاره.تا بقيه دوباره همون جز رو نخونين.و ختم شه.اميدوارم با درج اين مطلب در سايتتون باعث خشنودي روح امپراطورمون بشيم.ومطمئنم که هيچ چيزي هيچ چيزي مثل اين کار امپراطورم خوشحال نميشه.

این نظر توسط Ali Movahedi در تاریخ 1393/08/24 و 0:38 دقیقه ارسال شده است

داغونم کرو.....اقا البومش چی میشه ؟؟؟ توروخداجواب بدین...
پاسخ : هیچی منتشر نمیشه

این نظر توسط halaleh در تاریخ 1393/08/24 و 0:01 دقیقه ارسال شده است

faghat gerye mikonam koja rafti marde bozorg koja?psihe khoda manam mibordi doset daram hamish


کد امنیتی رفرش
1 2 3 4 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از آلبوم اسمش عشقه تا چه حد راضی هستید ؟
    اینستاگرام سایت
    اینستاگرام جاست پاشایی (سایت رسمی مرتضی پاشایی)

    آمار سایت
  • کل مطالب : 236
  • کل نظرات : 1702
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 537
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 142
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 207
  • بازدید ماه : 452
  • بازدید سال : 1,994
  • بازدید کلی : 1,192,592
  • پشتیبانی
    مرتضی شکری