loading...
سایت رسمی مرتضی پاشایی ( JUST- PASHAEI . IR )
جــــا ســـت پــــا شــا یـــی
سایت رسمی مرحوم مرتضی پاشایی - جاست پاشایی

[برای مشاهده سایز بزرگ, روی عکس کلیک کنید]
[برای نمایش بهتر سایت از مرورگر Firefox استفاده کنید]

آموزش مشاهده کلیپ در سایت جاست پاشایی
اســـلایـــدر

Just-Pashaei.ir

Morteza.Shokri بازدید : 159 دوشنبه 17 آذر 1393 نظرات (10)

مِثهِ حِسِ یهِ عِشقهِ تازهِ بودی | مِثهِ اَفسانهِ بی اُندازهِ بودی

|

عکس دوران کودکی مرتضی پاشایی

|

از راست به چپ : مصطفی پاشایی - ناصر پاشایی - مرتضی پاشایی

|

عکس دوران قدیم مرتضی پاشایی و خانوده اش

|

یــکــی نــیــســت ...

|

یکی هست که دیگه نیست ...

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط PARISAAAAAAAA در تاریخ 1393/10/07 و 16:07 دقیقه ارسال شده است

delam tangeshe.

این نظر توسط فاطمه 76 در تاریخ 1393/09/22 و 11:17 دقیقه ارسال شده است

آخي.مرتضاي عزيزم انگار ميدونستي يه جمعه ميري.
يکي نبود....يکي نبود.....يکي نبود.....

تو چي کار کردي باهاش که گريه هاش تموم نميشه؟......




راستي ماشين مرتضي که پرسيده بودن يکي از دوستان:
يه بنز مشکي داره و يه بنز قرمز.وقتايي هم که ميرفت کيش ماشيناي ديگه اي اونجا داشت.
سال 88 206 داشت.و اون موقع از ماشين بي ام و خوشش ميومد.

این نظر توسط yasaman در تاریخ 1393/09/20 و 23:57 دقیقه ارسال شده است

دقت کردین تو پست های خود مرتضی چقد به دلگیری جمعه اشاره شده!!! عجیبه

این نظر توسط yasaman در تاریخ 1393/09/20 و 20:04 دقیقه ارسال شده است

عجیییییب دلم گرفته...............

این نظر توسط مریم در تاریخ 1393/09/20 و 0:36 دقیقه ارسال شده است

یادته تو آخرین نوشته هات بهمون چیا گفته بودی
گفته بودی \" یکم که استراحت کردی ، زود زود مهمون قلب تك تکمون میشی،گفته بودی دلت واسمون تنگ ميشه \" اما این طور نشد !!!
پس معلومه که دلت هنوز برامون تنـــــگ نشده!!!چقدر انتظار سخته!

زمان برایم روز 23 آبان متوقف شده!!!از اون به بعد ، انگار دنیا را رو سرم خراب کردند.سهم من از زندگی بغض و گریه شده.
آخ خدا جونم دعای یک ملت برای سلامتیش کافی نبود!!! یادم نبود که حق ندارم گله کنم ،منو ببخش .
دوستان ازتون عذر می خوام که کامنتهای غم انگیز میزازم. من هنوز تو شوک هستم آخه مطمئن بودم که خوب میشن واسه همین تا الان نتونستم باور کنم!!! خدایا بهم صبوری بده.




این نظر توسط girl kermanshahei در تاریخ 1393/09/20 و 0:16 دقیقه ارسال شده است

سلام " من دو سوال دارم میشه عکس ماشین واقعی اقای پاشایی رو بزارید من از هر کی میپرسم یه چیزمیگه اصلا هیچ کسی و هیچ سایتی راستشو نمیگه . ببخشید من این سوال رو از قبل داشتم ولی یادم نموند بگم ادرس اینستاگرام اقای محمد علیزاده رو میشه بگید شکلک
پاسخ : سلام.
عکسشو که نداریم اگه باشه تو سایت میذارم...
http://instagram.com/mohammadalizadeofficial

این نظر توسط هستی در تاریخ 1393/09/19 و 13:42 دقیقه ارسال شده است

دلم برات تنگ شده. چند ماه قبل به خاطر یه حادثه مشکلی برام پیش اومد ولی دیگه حتی روم نمیشه بگم درد دارم.اینو از مرتضی عزیز یاد گرفتم .هرچی میگذره عظمت روحش بیشتر معلوم میشه.

این نظر توسط yasaman در تاریخ 1393/09/18 و 21:33 دقیقه ارسال شده است

آهنگ روزهای سختو هنوز پیشواز نکردن؟ هر موقع شد لطفا کدشو بدین
ممکنه آدرس اینستای شاهین دلیوند رو بگین، احتمالا عکس و خاطرات زیادی داره تو پیجش
پاسخ : باشه هروقت کدش اومد میذارم سایت...
http://www.instagram.com/shahindelivandorginal

این نظر توسط atena در تاریخ 1393/09/18 و 19:54 دقیقه ارسال شده است

خیلی قشنگه ..........

این نظر توسط سارا در تاریخ 1393/09/17 و 23:07 دقیقه ارسال شده است

درسته که دیگه پیشمون نیستی ولی تا ابد تو قلبمونیشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از آلبوم اسمش عشقه تا چه حد راضی هستید ؟
    اینستاگرام سایت
    اینستاگرام جاست پاشایی (سایت رسمی مرتضی پاشایی)

    آمار سایت
  • کل مطالب : 236
  • کل نظرات : 1702
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 537
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 75
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 140
  • بازدید ماه : 385
  • بازدید سال : 1,927
  • بازدید کلی : 1,192,525
  • پشتیبانی
    مرتضی شکری