loading...
سایت رسمی مرتضی پاشایی ( JUST- PASHAEI . IR )
جــــا ســـت پــــا شــا یـــی
سایت رسمی مرحوم مرتضی پاشایی - جاست پاشایی

[برای مشاهده سایز بزرگ, روی عکس کلیک کنید]
[برای نمایش بهتر سایت از مرورگر Firefox استفاده کنید]

آموزش مشاهده کلیپ در سایت جاست پاشایی
اســـلایـــدر

Just-Pashaei.ir

Morteza.Shokri بازدید : 481 سه شنبه 20 آبان 1393 نظرات (8)

سلام . آرامش کامل تو اتاق و وجود مرتضی حاکمه . زردیش کمتر شده و دکتر می گه شاید احتیاجی به عمل صفرا نباشه . خیالالمون راحته چون مرتضی دلش قرصه شما هم آروم باشین استرس شما بهش منتقل میشه چون تو هر شرایطی حواسش بهتون هست

 

"  مهرزاد امیرخانی "

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط fatemeh در تاریخ 1393/08/21 و 20:05 دقیقه ارسال شده است

میدونم طولانیه.ببخشید دیگه خوب نشد شکلک
ولی مدیونتون میشم اگه بهش بدین شکلک
عاشقشم
پاسخ : عالی بود

این نظر توسط فریبا در تاریخ 1393/08/21 و 10:15 دقیقه ارسال شده است

سلام-لطفا از حال امروز مرتضی عزیز بگید وما را از نکرانی در بیارید دیشب از رادیو خبرهایی پخش شده که خوب نبوده و ما را نگران کرده.لطفا بگید امروز چطوره؟

این نظر توسط آوا30 در تاریخ 1393/08/20 و 19:35 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر وب .
لطفا برای حمایت از خواننده خوش صدا تنهایی های شب
بنر مرتضی پاشایی را دروبتان منتشر کنید
این بنر در همه سایت ها قابل دیدن می باشد
بنرهای دیگری هم هست راستی برای طراحی
تبلیغات رایگان و خود ما را فراموش نکنید . ممنون
آدرس سایت طراحی : ******
آدرس بنر : **********
پاسخ : سلام.
نه عزیزم این سایت با سایت های دیگه فرق میکنه.
شرمنده.
موفق باشی

این نظر توسط محدثه در تاریخ 1393/08/20 و 17:43 دقیقه ارسال شده است

سلام تو رو خدا لحظه ب لحظه ما رو در جریان حالش بزارین

این نظر توسط نیلو در تاریخ 1393/08/20 و 17:33 دقیقه ارسال شده است

ممنون از اینکه ما رو از نگرانی در میاریدشکلکشکلک

این نظر توسط fatemeh در تاریخ 1393/08/20 و 16:58 دقیقه ارسال شده است

تو رو خدا یه بارم که شده حرفم رو به مرتضی برسونین. خواهش میکنم. به هر طریقی...
....
....
....
بنام خدای موسیقی
تقدیم به نگین پاپ، مرتضی پاشایی...
این روزها خبرهای زیادی از تو می شنوم. «به گوشت میرسه» حرفام؟ «منو ببخش» اگه کاری ازم ساخته نیست. «دیدی» و کشیدی درد رو، میدونم و درک میکنم. کاش میتونستم حداقل...بی خیال. «خدا اونجاست، اون بالا»، خودش هواتو داره. من اینو خیلی خوب میدونم. مرتضی جون! «قلب» همه هوادارات «رو تکراره». بی خیال «آدم آهنی»هایی که شایعه پخش میکنن و هوادارات رو می ترسونن، ما پشتتیم. آهای اونایی که این دروغا رو سر هم مکنین «دیگه بازی بسه». ما عاشق مرتضی ایم. مرتضی! پاتو توی این «جاده یک طرفه» نذار. «خودت اومدی تو دنیام»، پس بمون.«بیا برگرد»، برگرد به اون روزایی که حضورت مایه دلگرمی بود. تخت بیمارستان جای تو نیست. اتاق عمل جای تو نیست. ممنوع الملاقات بودن برای تو نیست. هوادارات میخوان ببیننت. میدونی؟ «حالم این روزا بدتر از همه ست». صدات گرمی زمستون ماست ولی اگه نباشی، «من هیچ حسی به روز برفی ندارم» پس اگه دوسمون داری، «بگو همیشه میمونی». این روزا توی هر لحظه «نفسم تو رو داد میزنه». «بغضم گرفته». بگو چیکار کنم؟ یه عمر با آهنگات واسه خودمون گریه کردیم، ولی الان با صدات واسه تو گریه میکنیم. دلم برای اون انتظار ها تنگ شده. همون منتظر بودنا واسه آهنگای جدیدت. اینو بدون که من «با تو دلم خوشه». نگو اونی شدی که «غیر از سکوت چیزی برنداشت». هنوز باید بخونی. آهنگات نبض زندگی ماست. میدونم دنیا بدی زیاد داره. منم «این دنیای بی عشقو نمیخوام» ولی مرتضی! هنوز زوده. «تو که همیشه سنگ صبور این دل تنهایی»، پس نرو. «بگو همیشه میمونی». الان من «میخوام بگم که بمونی». پیش من. پیش همه هوادارات. اگه «اشکام روی گونم» میریزه از درد توئه. میدونی؟ حتی یه بارم از نزدیک ندیدمت. دفتر یادگاریام خط تو رو کم داره. هنوز اون صفحه خالیه. جای خط خودته. اصلا اگه تو نباشی با «خاطره ها»ت چیکار کنیم؟ نه، حتی تصورشم داغونم میکنه. اینو میدونم! همیشه «یکی هست» که پشت بنده هاشه. واست کلی دعا کردیم، اگه حالت خوب نشه از خدا دلگیر میشم. بازم نوشتم. اینبار برای تو...
«یه کاغذ، یه خودکار، دوباره شده همدم این دل دیوونه/یه نامه که خیسه، پر از اشکه و کسی بازم اونو نمیخونه...»
فاطمه. ش (تخلص: شباهنگ)
فارس. گراششکلکشکلک
پاسخ : اووووو چه طولانی....عالی بود...
چشم اگه شد این شعر خوب شما رو هم به گوش مرتضی میرسونیم.

این نظر توسط حسین 18 در تاریخ 1393/08/20 و 16:44 دقیقه ارسال شده است

خداروشکر..پدر مادر رفیقا همه اینقدر امیدوار معلومه که پا میشه
منتظر ت هستیم
مرسی مرتضی(شکری پاشایی)

این نظر توسط پرنام خسروی در تاریخ 1393/08/20 و 16:14 دقیقه ارسال شده است

با عرض سلام و خسته نباشید ازتون بی نهایت ممنونم بابت این که ما رو از حال مرتضی پاشایی عزیزمون با خبر میکنید و عاجزانه ازتون میخوام این لطف رو از ما دریغ نکینید
یه لطفی کنید و این پیام رو از طرف من به مرتضی عزیز بگید که من به عنوانی یک طرفدار و هوادار همیشگیش در کنار همه هواداران دیگه دعا گویش هستم و حتی در محیط کارم نیز مدام دارم سایت رو چک میکنم تا از حال امپراطورمون باخبر بشم و هر لحظه دعا گوشم مثل همه
بهش بگید من کاملا مبارزه و صبوری رو در مقابل بیماری درک میکنم چون خودم هم از لحظه ای که به دنیا اومدم تا همین الان که دارم این پیام رو میگذارم با بیماری مادرزادی EB که بهش مبتلا هستم دارم مبارزه میکنم و میدونم مرتضی پاشایی عزیزمون هم به لطف خدا و مقاومت و صبوریش که مثال زدنیه بیماریش رو شکست میده یقین دارم
بگین منتظرش هستیم هممون تا دوباره بریم کنسرت و صدای زیباش رو بشنویم
بازم ازتون ممنونم و ببخشید پیامم طولانی شد
لطفا پیغام من رو به مرتضی عزیز برسونید یک دنیا ممنون میشم
شکلکشکلکشکلک
پاسخ : سلام دوست عزیز.
بسیار لطف دارین شما.
شما هوادارا هستین که به مرتضی انرژی میدین....
انشالا با سلامتی کامل واستون کنسرت میذاره نگران نباشید....
متشکرم از همتون


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از آلبوم اسمش عشقه تا چه حد راضی هستید ؟
    اینستاگرام سایت
    اینستاگرام جاست پاشایی (سایت رسمی مرتضی پاشایی)

    آمار سایت
  • کل مطالب : 236
  • کل نظرات : 1702
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 537
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 119
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 184
  • بازدید ماه : 429
  • بازدید سال : 1,971
  • بازدید کلی : 1,192,569
  • پشتیبانی
    مرتضی شکری