loading...
سایت رسمی مرتضی پاشایی ( JUST- PASHAEI . IR )
جــــا ســـت پــــا شــا یـــی
سایت رسمی مرحوم مرتضی پاشایی - جاست پاشایی

[برای مشاهده سایز بزرگ, روی عکس کلیک کنید]
[برای نمایش بهتر سایت از مرورگر Firefox استفاده کنید]

آموزش مشاهده کلیپ در سایت جاست پاشایی
اســـلایـــدر

Just-Pashaei.ir

Morteza.Shokri بازدید : 3272 دوشنبه 19 آبان 1393 نظرات (15)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط reihane در تاریخ 1393/08/22 و 13:00 دقیقه ارسال شده است

سلام اين چنروزه خبراي مختلفي ميشنويم كه واقعا نگرانمون ميكنه مخصوصا واسه ما جوونا ك شب و روزمون بااهنگاي زيباي مرتضي عزيز سپري ميشه هممون واسه سلامتيش دعاميكنيم مامان من ك روزو شب سرنمازش دست به دعاست اخه صداشو اهنگاشو واقعا دوست داره .منتظراهنگاي جديدتيم مرتضي جان

این نظر توسط نیلو در تاریخ 1393/08/20 و 16:38 دقیقه ارسال شده است

من خیلی دوست دارم از نزدیک اقای پاشایی رو ببینم ولی تا الان هنوز نتونستم ببینمش از دیشب که شنیدم رفته کما فقط دارم گریه میکنم و براش دعا می کنم
پاسخ : داریم هر لحظه خبر میذاریم ازش....کما شایعه بود دیگه.
نگران نباشید انشالا سلامتی کاملشو بدست میاره شک نکنید

این نظر توسط مائده در تاریخ 1393/08/20 و 10:26 دقیقه ارسال شده است

من خبر کما رفتن داداش مرتضی رو دیشب از داداشم فهمیدم بخدا دروغ نگم داغون شدم تا صبح خواب ب چشمام نیومد
داداشی ایشالله زود زود خوب میشی و برمیگردی
ب قول مرتضی پاشایی دوستتون دارم تا ابد

این نظر توسط armin bihes در تاریخ 1393/08/20 و 9:10 دقیقه ارسال شده است

اصلا یه حسی بم میگه ..حالش از قبل هم بهتر میشه...ادمین عزیز اگه تضی جان رو دیدی بگو یه آرمینی تو رشته که خَیلی دوست داره..بوسشم بکن ...اینم بگو از طرف من : تی جانِرِ من میرَم شکلک

این نظر توسط پیام در تاریخ 1393/08/19 و 21:51 دقیقه ارسال شده است

عصر که شایعه فوته مرتضای عزیزا خوندم یه ریز اشک میریختم
خدا خودت برشگردون بهمون

این نظر توسط fatima taraghi در تاریخ 1393/08/19 و 21:45 دقیقه ارسال شده است

ی سوال دارم جواب صادقانه میخوام شاید سوالم تکراری باشه و خیلیا پرسیده باشن ولی اینکه فقط میگین شایعس خیالمو راحت نمیکنه خواهشا حداقل ی فیلم ی عکس ی صدا ازش بذارید که مطمين بشیم که بستریه ولی قراره خوب بشه یعنی باید خوب بشه بخاطرهواداراش و همه ی حرفایی که تا حالا شنیدیم یا تو خبرگزاریا و سایتای مختلف خوندیم دروغه خواهش میکنم البته میدونم که بیمارستان جای خاصیه ولی درحد ی دقیقه این خواسته خیلیاس که مطمين بشن خواننده محبوبشون درچه حالیه لطفا من واقعا نگرانمشکلک
پاسخ : یه فیلم کوتاه میذارم سایت.....

این نظر توسط سعید در تاریخ 1393/08/19 و 21:27 دقیقه ارسال شده است

http://8pic.ir/images/pjm0uqxgpdt5peloesf6.jpg
این خبر هم واسه امشبه دقیقآ واسه یک ساعت پیش ، پس به اون دوستان فرصت طلب و شایعه ساز خواهشآ بگید سکوت اختیار کنن ، امپراطور حالش بهتر شده

این نظر توسط سعید در تاریخ 1393/08/19 و 21:19 دقیقه ارسال شده است

http://8pic.ir/images/6dx93ivhmlqvbxvhnvhr.jpg

جدیدترین خبر ، این عکس واسه 1 ساعت پیشه

این نظر توسط مرتضی در تاریخ 1393/08/19 و 21:13 دقیقه ارسال شده است

خواهش میکنم ما رو بی خبر نزارید اگه چیزی شده خوب بگید من بدون مرتضی پاشایی میمیرم.ممنون میشم.همه برای مرتضی دعا کنید

این نظر توسط حسن سیردانی در تاریخ 1393/08/19 و 20:41 دقیقه ارسال شده است

چقد ما ایرانی بدیم.فقط بلدیم شایعه درست کنیم! خدا کنه حال امپراطور سریع خوب بشه بازم بریم کنسرت.


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از آلبوم اسمش عشقه تا چه حد راضی هستید ؟
    اینستاگرام سایت
    اینستاگرام جاست پاشایی (سایت رسمی مرتضی پاشایی)

    آمار سایت
  • کل مطالب : 236
  • کل نظرات : 1702
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 537
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 102
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 167
  • بازدید ماه : 412
  • بازدید سال : 1,954
  • بازدید کلی : 1,192,552
  • پشتیبانی
    مرتضی شکری