loading...
سایت رسمی مرتضی پاشایی ( JUST- PASHAEI . IR )
جــــا ســـت پــــا شــا یـــی
سایت رسمی مرحوم مرتضی پاشایی - جاست پاشایی

[برای مشاهده سایز بزرگ, روی عکس کلیک کنید]
[برای نمایش بهتر سایت از مرورگر Firefox استفاده کنید]

آموزش مشاهده کلیپ در سایت جاست پاشایی
اســـلایـــدر

Just-Pashaei.ir

Morteza.Shokri بازدید : 802 چهارشنبه 29 بهمن 1393 نظرات (10)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سعید در تاریخ 1394/02/07 و 20:37 دقیقه ارسال شده است

دوست عزیز برادرم من کشته و مرده پاشایی بودم و هستمو خواهم ماند اسمم سعیده فقط دلم میخواد یک بار با مهرزاد صحبت کنم همجا دنبالش گشتم پیداش نشد که نشد کارم خیلی مهمه خودمم خواننده هستم و دارم آلبوم جمع میکنم کمک کن یه راه ارتباطی باهاش پیدا کنم

این نظر توسط هانی در تاریخ 1394/02/06 و 18:56 دقیقه ارسال شده است

برای شادی روح مرتضی عزیزمون فاتحه و صلولت .
الهم صلی الا محمد و آل محمد
مرتضی جان ما هیچ وقت تنهات نمیذاریم یادت همیشه و هر لحظه با ماست

این نظر توسط احسان در تاریخ 1393/12/16 و 11:49 دقیقه ارسال شده است

شما کیه مرتضی هستید؟
پاسخ : کسیش نیستم

این نظر توسط رحیم در تاریخ 1393/12/13 و 22:37 دقیقه ارسال شده است

سلام تا اوخر اسفند ماه البوم مرتضی جون منتشر میشه؟
پاسخ : سلام.
مشخص نیست

این نظر توسط nima در تاریخ 1393/12/01 و 11:53 دقیقه ارسال شده است

سلام
رادیوجوان زمان پخش البوم رو زده اسفند ماه شما میگید فروردین حالا من موندم حرف کی رو باور کنم؟
درضمن به گفته مهدی کرد مرحوم پاشایی دلش میخواست نزدیک های عید البومش دست مردم برسه فکر کنم اسفند بیاد .
خدا کنه امسال بیاد تا عید رو با صدای مرتضی بگذرونیم.
پاسخ : سلام.
فروردین میگم چون ممکنه اسفند نشه...منظوره منم اواخر فروردین نیست...تا عید 100% منتشر میشه.

این نظر توسط فاطمه در تاریخ 1393/12/01 و 0:03 دقیقه ارسال شده است

مرتضي زميني نبودي.
زمين لياقتتو نداشت.
شايد من خيلي مغرور بودم که دعا ميکردم حالا حالا ها زنده بموني.
ولي حالا ميفهمم . من اشتباه مي کردم.جاي تو پيش خداس.نه اينجا.
بخواب آروم عزيزم.
جاي تو خيلي خوبه ميدونم.چون پشت سرتو هم نگاه نکردي!
اشکالي نداره من بدرک تو خوشحال بمون!
از عشق زيادي تو رو خسته کردم
تو دورم زدي خواستي دورت نگردم
بازم شوري اشک و لب هاي سردم
من اين بازيو صد دفعه دوره کردم
نه! راهي نداره
گمونم قراره
واسه هميشه اون
تنهام بذاره...
اللهم صل علي محمد و آل محمد.

این نظر توسط tahmineh در تاریخ 1393/11/30 و 19:30 دقیقه ارسال شده است

ایوللللللللللللللل

این نظر توسط Salah در تاریخ 1393/11/30 و 18:41 دقیقه ارسال شده است

سلام ...

کی منتشر میشه .........
پاسخ : مشخص نیست اما احتمالا فروردین

این نظر توسط sama در تاریخ 1393/11/30 و 17:27 دقیقه ارسال شده است

ببخشید ازت ی سوال هم داشتم اگه میشه لطفا جوابشو بگو.این مریم خانوم ک میگن واقعا نامزد مرتضی هس؟چون مرتضی هم چیزی در موردش نگفته بود و خانوادش هم میگن ک مرتضی نامزد نداره.تو سایت ها هم میریم همش عکسای مرتضی و مریم خانوم.واقعا من گیج شدم.شکلکشکلکشکلک
پاسخ : نخیر نامزدش نبوده.
خب عکسا هم الکی نیست که شما تو سایت ها میبینید.
نامزد نبودن ولی خب دیگه . . .

این نظر توسط sama در تاریخ 1393/11/30 و 16:39 دقیقه ارسال شده است

خوش خبر باشی.منتظریممممممممممممممممممممممممممشکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از آلبوم اسمش عشقه تا چه حد راضی هستید ؟
    اینستاگرام سایت
    اینستاگرام جاست پاشایی (سایت رسمی مرتضی پاشایی)

    آمار سایت
  • کل مطالب : 236
  • کل نظرات : 1702
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 537
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 60
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 125
  • بازدید ماه : 370
  • بازدید سال : 1,912
  • بازدید کلی : 1,192,510
  • پشتیبانی
    مرتضی شکری