loading...
سایت رسمی مرتضی پاشایی ( JUST- PASHAEI . IR )
جــــا ســـت پــــا شــا یـــی
سایت رسمی مرحوم مرتضی پاشایی - جاست پاشایی

[برای مشاهده سایز بزرگ, روی عکس کلیک کنید]
[برای نمایش بهتر سایت از مرورگر Firefox استفاده کنید]

آموزش مشاهده کلیپ در سایت جاست پاشایی
اســـلایـــدر

Just-Pashaei.ir

Morteza.Shokri بازدید : 281 پنجشنبه 25 دی 1393 نظرات (4)
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مینا در تاریخ 1393/10/28 و 22:12 دقیقه ارسال شده است

خیلی دلم براش تنگ شده
کاش پیش ما بودی امپراطورشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط آرمیـــــن در تاریخ 1393/10/28 و 16:37 دقیقه ارسال شده است

شعر آهنگ کی فکرشو میکرد مرتضی پاشایی
هر جوری بگی میشم فقط پیشم بمون نگو میخوای بری نگو دوست ندارم
اشکه چشممو ببین ببین چه حالیم میخوام سرم رو باز رو شونه هات بذارم
انگاری تمومه اون روزایه خوبمون تمومه داری میری
اون کیه داری میری به جایه دست من دست اونو بگیری
اونی که عاشقی رو یاد من داده داره میره
نمیدونه کسی به جایه من براش نمیمیره
آخه کی فکرشو میکرد یه روزی خسته شه ازم
داره میره نمیدونه دیگه نفس نمیکشم
یادش نمونده که میگفت باهام میمونه تا ابد
دلم تموم غصه هاشو مینویسه خط به خط
حالا سیاه شده از اسم اون دوباره یک صفحه
میمیرم از نبودنش تمومه کارم این دفعه
تکست آهنگ کی فکرشو میکرد مرتضی پاشایی
التماسمو ببین بیا پیشم بشین نذار دیوونه شم نرو نذار بمیرم
زل بزن تو چشم من ببین دوست دارم مثه همون روزا تو دسته تو اسیرم
گریه هایه من داره تا آسمون میره چجوری بیخیالی
قول دادی نری بمون به پای عشقمون نگو دوسم نداری
دوباره من میمونمو یه عکسو خاطرات اون
داره میره میگه نمونده چیزی بین مون
داره میره بگه واسش مهم نبوده حاله من
چی میشه باز نگاه کنه تو چشمه غصه دار من
کی اومده به جایه من که ساده دل برید ازم

این نظر توسط آرمیـــــن در تاریخ 1393/10/28 و 15:21 دقیقه ارسال شده است

چرا آهنگ کی فکرشو می کرد رو برای دانلود نزاشتید؟
پاسخ : فقط اسمش عشقه

این نظر توسط H2O در تاریخ 1393/10/26 و 20:50 دقیقه ارسال شده است

سلام!
یه خواهشی داشتم...لطفا کد پیشواز همراه اول قطعه اول اهنــــگــــ ستایش از زنده یاد مرتضی پاشایی رو به ایملیم بفرستین خیلی دنبالش هستم..نیست که نیست...فقط قطعه ی دوم هست..


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از آلبوم اسمش عشقه تا چه حد راضی هستید ؟
    اینستاگرام سایت
    اینستاگرام جاست پاشایی (سایت رسمی مرتضی پاشایی)

    آمار سایت
  • کل مطالب : 236
  • کل نظرات : 1702
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 537
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 208
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 273
  • بازدید ماه : 518
  • بازدید سال : 2,060
  • بازدید کلی : 1,192,658
  • پشتیبانی
    مرتضی شکری