loading...
سایت رسمی مرتضی پاشایی ( JUST- PASHAEI . IR )
جــــا ســـت پــــا شــا یـــی
سایت رسمی مرحوم مرتضی پاشایی - جاست پاشایی

[برای مشاهده سایز بزرگ, روی عکس کلیک کنید]
[برای نمایش بهتر سایت از مرورگر Firefox استفاده کنید]

آموزش مشاهده کلیپ در سایت جاست پاشایی
اســـلایـــدر

Just-Pashaei.ir

Morteza.Shokri بازدید : 518 دوشنبه 19 آبان 1393 نظرات (12)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط گلاره در تاریخ 1393/08/21 و 22:17 دقیقه ارسال شده است

وای خیلی خوشحال شدم انقدر خوشحالم که اشکم دراومده ...انگارخدا دنیا رو ب من داده نمیدونین من چقدر با آهنگ هاشون خاطره دارم.

این نظر توسط fahime در تاریخ 1393/08/21 و 21:01 دقیقه ارسال شده است

خدا رو شکر. خدا رو هزار مرتبه شکر
امیدوارم زود حالش خوب بشه مرتضی پاشایی سلطان صدا و دلهاست

این نظر توسط مهرشاد در تاریخ 1393/08/21 و 14:08 دقیقه ارسال شده است

khoda kone khob beshe khili dosesh daram شکلک

این نظر توسط بهار در تاریخ 1393/08/21 و 10:50 دقیقه ارسال شده است

خدا رو هزاران مرتبه شکر اونایی که دوست دارن اینقدر برایت انرژی می فرستن که کاملاً سلامت بشی خدا معجزه زیاد داره امیدوارم یکیشم بهبود کامل تو باشه . امیدواری بهترین داروست عشق بهترین درمانه همه میدونن که تو هیچ زمانی عاشقاتو نا امید نمی کنی.

این نظر توسط نینی در تاریخ 1393/08/21 و 7:32 دقیقه ارسال شده است

من با صدای مرتضی پاشایی و معنی شعرهاش زندگی میکنم . خدایا از ما نگیرش خیلی براش دعا میکنم خیلی زساد

این نظر توسط مهریــ مـ♥ـآهـی اَمـ در تاریخ 1393/08/21 و 0:20 دقیقه ارسال شده است

فقط میشع گفت ُخُدآیـــــــــآ شُکرت شکلک

انشالله بهتر از این میشهشکلک

این نظر توسط شیما در تاریخ 1393/08/20 و 19:35 دقیقه ارسال شده است

پس حالشون بهتر شده خدارو شکر
لطفا از وضعیتشون بیشتر بهمون خبر بدین
امیدوارم خیلی زود کاملا خوب شن
من از طرفداراشون نبودم اما حتما میخوام تو کنسرت بعد از خوب شدنشون شرکت کنم

این نظر توسط نیلوفر در تاریخ 1393/08/20 و 16:19 دقیقه ارسال شده است

خدایا به بزرگیت به بخشندگیت و مهربونیت قسمت میدم که برادر مهربونم صحیح و سلامت به ما برگردون. نذر کردم برات آقا مرتضی گل. ایشالا حالت از اینم خیلی بهتر میشه داداشم. الان گریه ام گرفته چون منم یه داداش خونی دارم که خیلی برام عزیزه و میدونم آبجی آقا مرتضی هم عاشق داداش جونشه.
شکلکشکلک

این نظر توسط ازرائیل در تاریخ 1393/08/20 و 14:30 دقیقه ارسال شده است

خودم عاشق صداشم برای همین 90 سال دیگه زنده موندنش رو تمدید کردم!
هدیه خوبی هست برای هموطنان عزیزم آخه من)ازرائیل) ایرانی هستم!
پاسخ : هههه جالب بود

این نظر توسط انسیه در تاریخ 1393/08/20 و 11:01 دقیقه ارسال شده است

ایشاله که حالش بهترم میشه، من مطمئنم که انقدر خوبه خوب میشه اینهمه دارن دعا میکنن (خدا اونجاس اون بالا حواسش به ماست حالا) خدا جونم کمکش کن.همه خیلی دعا کنید. من به خواهرم قول دادم که یه روز میریم کنسرتش ایشاله
پاسخ : بله انشالا


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از آلبوم اسمش عشقه تا چه حد راضی هستید ؟
    اینستاگرام سایت
    اینستاگرام جاست پاشایی (سایت رسمی مرتضی پاشایی)

    آمار سایت
  • کل مطالب : 236
  • کل نظرات : 1702
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 537
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 285
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 350
  • بازدید ماه : 595
  • بازدید سال : 2,137
  • بازدید کلی : 1,192,735
  • پشتیبانی
    مرتضی شکری