loading...
سایت رسمی مرتضی پاشایی ( JUST- PASHAEI . IR )
جــــا ســـت پــــا شــا یـــی
سایت رسمی مرحوم مرتضی پاشایی - جاست پاشایی

[برای مشاهده سایز بزرگ, روی عکس کلیک کنید]
[برای نمایش بهتر سایت از مرورگر Firefox استفاده کنید]

آموزش مشاهده کلیپ در سایت جاست پاشایی
اســـلایـــدر

Just-Pashaei.ir

Morteza.Shokri بازدید : 95 دوشنبه 29 دی 1393 نظرات (3)

متن آهنگ مرتضی پاشایی به نام کی فکرشو میکرد

|

 هر جوری بگی میشم فقط پیشم بمون
نگو می خوای بری نگو دوست ندارم
اشک چشممو ببین بببین چه حالیم
می خوام سرم رو باز رو شونه هات بذارم
انگاری تموم اون روزای خوبمون تمومه داری میری
اون کیه داری میری به جای دست من دست اونو بگیری
اونی که عاشقی رو یاد من داده داره میره
نمی دونه کسی به جای من براش نمیمیره

آخه کی فکرشو می کرد یه روزی خسته شه ازم
داره می ره نمی دونه دیگه نفس نمی کشم
یادش نمونده که می گفت باهام می مونه تا ابد
دلم تموم غصه هاشو می نویسه خط به خط
حالا سیاه شده از اسم اون دوباره یک صفحه
می میرم از نبودنش تمومه کارم این دفعه
التماسمو ببین بیا پیشم بشین
نذار دیوونه شم نرو نذار بمیرم
زل بزن تو چشم من ببین دوست دارم
مثل همون روزا تو دست تو اسیرم


گریه های من داره تا آسمون میرهچجوری بی خیالی
قول دادی نری بمون به پای عشقمون نگو دوسم نداری
دوباره من می مونمو یه عکس خاطراتمون
داره میره می گه نمونده دیگه چیزی بینمون
داره میره بگه واسش مهم نبوده حال من
چی میشه باز نگاه کنه تو چشم غصه دار من
کی اومده به جای من که ساده دل برید ازم

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط فاطمه در تاریخ 1393/11/11 و 16:09 دقیقه ارسال شده است

سلام.
ببخشيد چرا لينک نظرسنجي رو نميذارين رو صفحه ي اصلي سايت؟
هموني که ديشب براتون فرستادم.

این نظر توسط فاطمه در تاریخ 1393/11/11 و 1:31 دقیقه ارسال شده است

ببخشيد اگه ميشه اين لينکو بذارين رو صفحه ي اصلي سايتتون.
تا روزاي قبل حتي به 97 هم رسيده اما يه دفعه شديم 160.
ازتون خواهش ميکنم بذارين رو صفحه ي اصلي سايت.
اينم لينک:
Http://www.thetoptens.com/singers-2/
ازتون ممنونم.

این نظر توسط فاطمه در تاریخ 1393/11/03 و 13:34 دقیقه ارسال شده است

سلام آقا مرتضي.
ببخشيد ميشه لينک نظرسنجي هاي thetopten رو در سايت قرار بدين؟
مال جهاني در رتبه ي 104 هستيم فعلا.
ميشه بذارين راي بدن بچه ها؟
مرسي.
پاسخ : سلام.
ببخشید این روزا سرم شلوغه با سایت هم نمیتونم برسم.
قرار بود هر روز یه کلیپ بذارم ولی وقت نمیکنم.
این لینک هارم خواستین خودتون تو نظرات بذارین همه ببینن


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از آلبوم اسمش عشقه تا چه حد راضی هستید ؟
    اینستاگرام سایت
    اینستاگرام جاست پاشایی (سایت رسمی مرتضی پاشایی)

    آمار سایت
  • کل مطالب : 236
  • کل نظرات : 1702
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 537
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 296
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 361
  • بازدید ماه : 606
  • بازدید سال : 2,148
  • بازدید کلی : 1,192,746
  • پشتیبانی
    مرتضی شکری