loading...
سایت رسمی مرتضی پاشایی ( JUST- PASHAEI . IR )
جــــا ســـت پــــا شــا یـــی
سایت رسمی مرحوم مرتضی پاشایی - جاست پاشایی

[برای مشاهده سایز بزرگ, روی عکس کلیک کنید]
[برای نمایش بهتر سایت از مرورگر Firefox استفاده کنید]

آموزش مشاهده کلیپ در سایت جاست پاشایی
اســـلایـــدر

Just-Pashaei.ir

Morteza.Shokri بازدید : 293 دوشنبه 01 دی 1393 نظرات (5)

نتایج نظرسنجی سایت جاست پاشایی

برتربن آهنگ مرحوم مرتضی پاشایی ؟

آهنگ جاده یک طرفه با 588 نفر رای بهترین آهنگ مرتضی پاشایی انتخاب شد

کل شرکت کنندگان : 2166 نفر

|

نتایج نظرسنجی سایت جاست پاشایی

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مهگل در تاریخ 1393/10/07 و 20:42 دقیقه ارسال شده است

دل دوباره زیرو رو شد.....

این نظر توسط asma در تاریخ 1393/10/03 و 22:21 دقیقه ارسال شده است

من خیلی خوش حالم آهنگی که خودش دوست داشت انتخاب شد و اگر اون خوشحال باشه من هم خوشحالم شکلک

این نظر توسط فاطمه جاست مرتضي پاشايي در تاریخ 1393/10/01 و 15:23 دقیقه ارسال شده است

مرتضي اين آهنگو با کلي زحمت ساخت.6ماه تموم وقت گذاشت رو جاده ي يک طرفه.
از قديم گفتن:آنچه از دل برآيد بر دل نشيند.
کل آهنگاي مرتضي به دل ميشينن.
پرواز تو قفس شدم بي نفس شدم ديگه تنها شدم توي دنيا بدون خودم.......شکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط amir ♥ M ♥ در تاریخ 1393/10/01 و 11:22 دقیقه ارسال شده است

البته سخت بود یک آهنگ انتخاب کنی درواقع همه ی آهنگاش از نظرمن عالین عالی

این نظر توسط Maryam در تاریخ 1393/10/01 و 1:36 دقیقه ارسال شده است

با سلام و تشکر از نتایج آمار سنجی

همون آهنگی انتخاب شد که خودش هم خیلی دوست داشت .

خدایا میدونم که بهترین جای یهشتو بهش دادی اما من با این دلتنگی نمی تونم کنار بیام.


پاسخ : بله دقیقا


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از آلبوم اسمش عشقه تا چه حد راضی هستید ؟
    اینستاگرام سایت
    اینستاگرام جاست پاشایی (سایت رسمی مرتضی پاشایی)

    آمار سایت
  • کل مطالب : 236
  • کل نظرات : 1702
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 537
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 204
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 269
  • بازدید ماه : 514
  • بازدید سال : 2,056
  • بازدید کلی : 1,192,654
  • پشتیبانی
    مرتضی شکری