loading...
سایت رسمی مرتضی پاشایی ( JUST- PASHAEI . IR )
جــــا ســـت پــــا شــا یـــی
سایت رسمی مرحوم مرتضی پاشایی - جاست پاشایی

[برای مشاهده سایز بزرگ, روی عکس کلیک کنید]
[برای نمایش بهتر سایت از مرورگر Firefox استفاده کنید]

آموزش مشاهده کلیپ در سایت جاست پاشایی
اســـلایـــدر

Just-Pashaei.ir

Morteza.Shokri بازدید : 201 یکشنبه 03 خرداد 1394 نظرات (7)

سلام به خانواده خاص.

امیدوارم که حالتون خوب باشه.اول از اینکه از آلبوم اسمش عشقه بگم , از خیلیا دلگیرم.میاید فحش و توهین میکنید بهم.

من هیچ تقصیری ندارم.من چند ساله که این سایت رو به خوبی مدیریت کردم.قبول دارم آخرا کم کاری کردم.ولی دروغگو نیستم.آلبوم اسمش عشقه هم زمانش رو تعیین میکنن و من هم به شما اطلاع میدم.ولی بخاطر بعضی افراد (نزدیکای مرتضی) زمان آلبوم و مستند معلوم نمیشه هی امروز فردا میشه.خواهش میکنم این روزا بیشتر به افراد نزدیک مرتضی توجه کنید.ببینید حق کیه ناحق کیه.دلسوز کیه نامرد کیه.تقصیر من نیست که چرا آلبوم رو هی امروز فردا میکنن.آلبوم اسمش عشقه تو سایت قرار نمیگیره.لطفا این آلبوم رو خریداری کنید.خواهشا !

بازم ممنونم از اونایی که این سایت رو تنها نمیذارن.این سایت خیلی قدیمی تر از اون سایتهایی که یه سال نیست ساخته شدن ولی الان از سایت جاست پاشایی هم پربازدیدتر شدن افتتاح شده.ممنون بابت حمایتتون.

ظاهرا آلبوم 18 خرداد در سراسر کشور منتشر میشه.(بازم معلوم نیست - این روزا هرکس و ناکسی میاد و میره واسه آلبوم مرتضی عزیزمون زمان پخش اعلام میکنه).

اینم بگم که مهدی کرد عزیزم خیلی زحمت میکشه برای این آلبوم.همچنین انوشیروان تربتی.

(منتظر خبرهای جدید باشید)

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Amir در تاریخ 1394/03/06 و 12:05 دقیقه ارسال شده است

shoma faqat elam kon album key miyad ma az biron kharidari mikonim...bazam mamnoon

این نظر توسط محسن در تاریخ 1394/03/04 و 17:11 دقیقه ارسال شده است

یعنی دمت گرم میخوامت که البوم رو برا دانلود نمیزارید
فدایی داری

این نظر توسط آرمیـــــن در تاریخ 1394/03/04 و 15:47 دقیقه ارسال شده است

شما آهنگاتون رو از کدوم سایت آپلود میکنید؟
بعد میزارید توو سایت؟
من هر کاری میکنم لینک مستقیم نداره هیچ کدوم از سایتها
چی کار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟

این نظر توسط حسین لطفی در تاریخ 1394/03/04 و 11:48 دقیقه ارسال شده است

مرتضی داداش تو هم قبول کن که قول البوم از زمانی که خود مرتضی زنده بود داده شده بود بعد فوتشم گفتن بعد محرم...
البته من کار کسیایی که بد دهنیو توهین میکنن و توجیه نمیکنم ولی هوادارای مرتضی هم خداییش خیلی وقته منتظرن ولی میدونیم که همه عواملش دارن زحت میکشن و این تاخیرم ناخواسته بوده.
بابت همه زحمتایی که میکشی ممنون و مرسی (((دمت گرم))
پاسخ : کاملا درسته.حق با شماست....برخی دعواها و مشکلات کار آلبوم رو مشکل ساز کرده....بازم مشخص نیست کی منتشر میشه.
خواهش میکنم

این نظر توسط در تاریخ 1394/03/04 و 11:48 دقیقه ارسال شده است

سلام ارشاد آلبمو تایید کرده یا نه که اینقدر دارن طولش میدن
پاسخ : اصلا به کل سر این آلبوم مشکل هست.منم مثل شما همچنان پیگیرم

این نظر توسط saba در تاریخ 1394/03/04 و 10:27 دقیقه ارسال شده است

دمت گرم، واقعا خیلی زمحت میکشی، ازت خیلی ممنونیم، همه ما درکت میکنیم که ممکنه بخاطر امتحانا سرت یکم شلوغ بوده،
پاسخ : خواهش میکنم.
الان که آره دانشگاه و امتحان.ولی اگه مرتضی زنده بود هرچند امتحان و مشکلات باشه ولی هر لحظه به لحظه خبر میذاشتم.
چون بعد فوت مرتضی خبرهای چندان مهمی نیست فعالیتم تو سایت کم شده.اگه طرفدار قدیمی سایت ما باشید میدونید که من هر روز تو سایت پست میذاشتم کنسرتها و آهنگ های و ... اعلام میکردم.

این نظر توسط امین آر در تاریخ 1394/03/04 و 9:47 دقیقه ارسال شده است

داداش مرتضی ناراحت نباش. شما خیلی واسه ما عزیزی.
یعنی من نمیدونم اون افراد درک نمیکنن پخش نشدن آلبوم تقصیر این سایت نیست.
بی چی گیر میدید دقیقا؟!!!


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از آلبوم اسمش عشقه تا چه حد راضی هستید ؟
    اینستاگرام سایت
    اینستاگرام جاست پاشایی (سایت رسمی مرتضی پاشایی)

    آمار سایت
  • کل مطالب : 236
  • کل نظرات : 1702
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 537
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 105
  • بازدید ماه : 74
  • بازدید سال : 1,616
  • بازدید کلی : 1,192,214
  • پشتیبانی
    مرتضی شکری