loading...
سایت رسمی مرتضی پاشایی ( JUST- PASHAEI . IR )
جــــا ســـت پــــا شــا یـــی
سایت رسمی مرحوم مرتضی پاشایی - جاست پاشایی

[برای مشاهده سایز بزرگ, روی عکس کلیک کنید]
[برای نمایش بهتر سایت از مرورگر Firefox استفاده کنید]

آموزش مشاهده کلیپ در سایت جاست پاشایی
اســـلایـــدر

Just-Pashaei.ir

Morteza.Shokri بازدید : 311 پنجشنبه 04 دی 1393 نظرات (1)

متن آهنگ سرت رو برنگردوندی از مصطفی پاشایی

|

سرت رو برنگردوندی ببینی
داره دنیا سرم آوار میشه
چقدر این صحنه ی تاریک رفتن
داره تو زندگیم تکرار میشه

 

سرت رو برنگردوندی ببینی
چقدر خواهش توی چشمام دارم
ببینی کاری از من بر نمیاد
به جز اینکه ازت چشم برندارم

|

میبینی چی به روزم عشق اورد

منی که گرگه بارون دیده بودم

تمومه لحظه های این عذابو

از آشوب نگات فهمیده بودم

|

سرت رو برنگردوندی واسه این یه عمر بی تو ارامش ندارم

چشام خیرس به اون راهی که رفتی

نمیدونی چقدر چشم انتظارم

سرت رو برنگردوندی که شاید پشیمون شی از این رفتن دوباره

بمونی پیش اون که تا ته خط

کسی رو جز تو تو دنیا نداره

|

میبینی چی به روزم عشق اورد

منی که گرگه بارون دیده بودم

تمومه لحظه های این عذابو

از آشوب نگات فهمیده بودم


ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط داداش مرتضي نفسمه در تاریخ 1394/06/07 و 12:03 دقیقه ارسال شده است

بسيار زيباسسسسسسسسستتتت ..........


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از آلبوم اسمش عشقه تا چه حد راضی هستید ؟
    اینستاگرام سایت
    اینستاگرام جاست پاشایی (سایت رسمی مرتضی پاشایی)

    آمار سایت
  • کل مطالب : 236
  • کل نظرات : 1702
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 537
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 333
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 398
  • بازدید ماه : 643
  • بازدید سال : 2,185
  • بازدید کلی : 1,192,783
  • پشتیبانی
    مرتضی شکری